۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۱۱۸۹۲۸

سفارش شده از استیضاح زنگنه دست بردارید!

توئیت هدایت ا... خادمی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص استیضاح وزیر نفت.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یاور
واقعا معلوم نیست این آقایون ژنرال نما که می‌گفتند برای تکلیف اومدن و تشنه قدرت نیستند پس چرا اینقدر لابی می‌کنند و خرج می‌کنند، که بمونند. اینا که تشنه قدرت نبودند. فقط افرادی که در نفت کار کردند و کارکنان نفت می‌دانند که هر روز حضور زنگنه چقدر صدمه میلیاردی به نفت وارد می‌کند. یعنی نمایندگان اینها را نمی‌بینند. باید بدانند که این قول‌های زنگنه به ایشان فقط تا اردیبهشت و پایان مجلسه و خواهیم دید که از ترس مجلسیان آتی و قوه قضائیه حتی یکی از قولهاش به این نماینده ها را اجرا نخواهد کرد. الان چون تو مخمصه استیضاح هر قولی میده و حتی از طرف برخی بزرگان هم از این حرفهای دروغ شایع می‌کند که سفارش شده که دست بردارید.
اگر نمایندگان راست میگن و التزام به مقام معظم رهبری دارند به فرازهای ایشون که مدام بر برخورد و حذف رانتخواران، فساد و فساد گران و مدیران نالایق و ناکارآمد تاکید دارند، عمل کنند و منافع ملت را اولا بدانند. بالاخره تمام این عملکردها در تاریخ این مملکت باقی خواهد ماند.
مسلما اونهایی که بخواهند چنین سفارشی بکنند، دیدیم که شهامت ابراز علنی اش را هم دارند و این پچ پچ های درگوشی را که منفعت طلبان آنرا برای استمرار رانت خویش راه می‌اندازند، را قبول ندارند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی