کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با "نفت ما" تاکید کرد:

 شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند 

24 تير 1398 ساعت 8:35

محمدعلی پورمختار گفت: این طور نیست که لوله گذاری صورت بگیرد و به امان خدا رها شود. بایستی شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند و بصورت دوره ای از ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کند .


 عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید حادثه انفجار لوله گاز که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان مان شده به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شود گفت:  بایستی سهم هر کدام از متخلفان  مشخص شود و به اندازه ی سهم خود برخورد مناسب صورت بگیرد.
 
محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تأکید کرد: باید صبر کنیم تا کارشناسان همه جوانب را بررسی کنند و سپس منتظر بمانیم تا دستگاه قضا در این خصوص حکم خود را صادر کند. 
 
وی به تشریح شرایط لوله گذاری گاز پرداخت و گفت: این طور نیست که لوله گذاری صورت بگیرد و به امان خدا رها شود. بایستی شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند و بصورت دوره ای از ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کند چرا که ایمنی خطوط لوله گاز بسیار مهم بوده و انفجارهای آن خسارت جبران ناپذیری خواهد داشت. 
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با ابراز نگرانی از انفجارهای اخیر خطوط لوله گاز گفت:ضرورت دارد وزارت نفت بخصوص شرکت ملی گاز به وظایف خود در ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کنند تا شاهد حوادثی که اتفاق افتاده نباشیم.


کد مطلب: 116037

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/interview/116037/شرکت-انتقال-گاز-وظایف-خود-عمل-کند

نفت ما
  https://www.naftema.com