۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۱۶۰۳۷
عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با "نفت ما" تاکید کرد:

 شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند 

محمدعلی پورمختار گفت: این طور نیست که لوله گذاری صورت بگیرد و به امان خدا رها شود. بایستی شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند و بصورت دوره ای از ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کند .
انفجار لوله گاز
انفجار لوله گاز
 عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید حادثه انفجار لوله گاز که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان مان شده به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شود گفت:  بایستی سهم هر کدام از متخلفان  مشخص شود و به اندازه ی سهم خود برخورد مناسب صورت بگیرد.
 
محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تأکید کرد: باید صبر کنیم تا کارشناسان همه جوانب را بررسی کنند و سپس منتظر بمانیم تا دستگاه قضا در این خصوص حکم خود را صادر کند. 
 
وی به تشریح شرایط لوله گذاری گاز پرداخت و گفت: این طور نیست که لوله گذاری صورت بگیرد و به امان خدا رها شود. بایستی شرکت انتقال گاز به وظایف خود عمل کند و بصورت دوره ای از ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کند چرا که ایمنی خطوط لوله گاز بسیار مهم بوده و انفجارهای آن خسارت جبران ناپذیری خواهد داشت. 
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با ابراز نگرانی از انفجارهای اخیر خطوط لوله گاز گفت:ضرورت دارد وزارت نفت بخصوص شرکت ملی گاز به وظایف خود در ایمن بودن خطوط لوله اطمینان پیدا کنند تا شاهد حوادثی که اتفاق افتاده نباشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


این شرکت علی رغم بودجه های قابل توجه بدلیل ضعف در انجام کار خطوط لوله های گاز را بازرسی نمی کند.امیدواریم مجلس در نظارت خود در این سزامان بیشتر نظارت کند
آقای انتقال گاز عمل کن دیگه