کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با "نفت ما":

پرستوی نفتی، نماینده شرکت خارجی بود

محمد جواد یافتیان/ خبرنگار پارلمانی

2 مرداد 1398 ساعت 8:32

جلال میرزایی گفت: عزم مبارزه با فساد در حوزه مدیریتی وزارت نفت باید ایجاد شود و کوتاهی در این زمینه صورت نگیرد.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی می گوید با اشراف مناسبی که در وزارت اطلاعات وجود دارد با یک مورد پرستوی نفتی که در حال ارتباط با برخی مدیران بود برخورد قاطعی شد.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" در خصوص موضوع نفوذ در صنعت نفت کشور و طرح پرستوی های نفتی، گفت: خوشبختانه وزارت اطلاعات اشراف خوبی در صنعت نفت کشور دارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عزم مبارزه با فساد در حوزه مدیریتی وزارت نفت باید ایجاد شود و کوتاهی در این زمینه صورت نگیرد.

وی  ادامه داد: البته در خصوص پرستوی نفتی نیز باید اذعان کرد وزارت اطلاعات در سطوحی برخورد لازم را انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: البته باید یادآور شد یک مورد به اصطلاح پرستوی نفتی ذکر شده است؛ در واقع خانمی نمایندگی شرکت خارجی را بر عهده داشته و اموری را پیگیری می کرده است.

عضو فراکسیون امید قوه مقننه افزود: نباید سطح ارتباط این خانم به عنوان پرستوی نفتی با مسئولان را بزرگ نمایی کنیم و همچنین نباید ناچیز قلمداد کنیم؛ به عبارتی باید به طور واقع بینانه موضوعات را بررسی کنیم تا بتوانیم تدابیر مناسبی برای حل کردن موضوعات اتخاد کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین اگر اصل و اساس مبارزه با فساد باشد، باید از کسانیکه در شناسایی فرد مربوطه اقدام کردند قدردانی شود .

میرزایی خاطرنشان کرد: اگر اتاق فکری در وزارت نفت وجود دارد باید در چند لایه حمایت امنیتی و حفاظتی صورت بگیرد زیرا دشمنان در شرایط جنگ اقتصادی درصدد یافتن راه های دور زدن تحریم ها هستند.


کد مطلب: 116223

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/interview/116223/پرستوی-نفتی-نماینده-شرکت-خارجی

نفت ما
  https://www.naftema.com