۸
۱۴۹
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۱۷۳۱۷
ناگفته‌های یک کارشناس صنعت گاز از انحصار میلیاردی شرکت پارس تکنیک در گفت‌وگو با "نفت ما":

هزینه تعمیرات 1 میلیارد و 200 میلیونی پارس تکنیک را به 5 میلیون تومان کاهش دادم

سید مسعود آریادوست
زنهاری گفت: مسئولان بالادستی ما کسانی را می‌خواهند که در مقابل آنها و تصمیماتشان مطیع محض باشند تا بتوانند کارها و تصمیمات پنهانی‌شان را ادامه دهند.
اسکرابر
اسکرابر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   تعمیر اسکرابرها به دلیل جایگاه مهمی که در صنعت گاز دارند، بسیار مهم تلقی می‌شود.

غلامحسین زنهاری از مهندسین صنعت گاز، از جمله افرادی است که با تسلط به تعمیرات اسکرابرها توانسته‌ است خدمت بزرگی را روانه صنعت گاز کشور کند.

با این اوصاف او تحت فشار قرار دارد تا درخواست بازنشستگی بکند! او در گفت‌وگو با "نفت ما" می‌گوید هزینه تعمیرات چهار دستگاه اسکرابر 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی اسکرابرها که بدون هیچ مناقصه‌ای در انحصار شرکت "پارس تکنیک" بود اما هزینه تعمیرات دو  دستگاه اسکرابر را به 5 میلیون و هشتصد هزار تومان تقلیل داده است. البته  هزینه های پنهان نظیر هزینه خرید تیوب به مبلغ حدود ده میلیون تومان جهت دو اسکرابر و هزینه های ماموریت پرسنل را نیز باید لحاظ نمود که مجموعا نود درصد صرفه جویی در پی داشته است. ولی گویا طرح او را بدون اجازه به شرکتی دیگر واگذار کردند و نهایتا از نظارتش بر تعمیرات ممانعت می‌شود.

غلامحسین زنهاری کارشناس ارشد بازرسی فنی گاز در شهر شیراز است که با کاهش هزینه تعمیر اسکرابر توانسته است، خدمت شایانی را عاید کشور نماید. با این اوصاف در تب و تاب تغییرات مدیریتی گاز منطقه 5 شیراز، افرادی را بالا دست او می‌نشانند که زنهاری از نظر رتبه سازمانی، و سابقه خدمت نسبت به آنها ارشدیت داشته است. حال باید او از سخن این مدیران حرف‌شنوی داشته باشد.

زنهاری گفت: ماجرا از 2 سال پیش شروع شد که قرار بود 4 دستگاه اسکرابر جهت تعمیر به یک پیمانکار شخصی داده شود. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، هزینه این تعمیرات 1 میلیارد و 200 میلیون تومان ‌می‌شد. من ضمن مخالفت با این تصمیم، تعمیرات این اسکرابرها را بر عهده گرفتم. در نهایت ضمن در نظر گرفتن یک تنخواه 7 میلیون تومانی، این دو دستگاه تعمیر شدند! مشکلات از همینجا آغاز شد که هزینه 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی تعمیراتی چهار دستگاه اسکرابر به پنج میلیون و هشتصد هزار تومان جهت تعمیرات دو دستگاه اسکرابر تقلیل پیدا کرد البته لازم به ذکر است هزینه های پنهان شامل  خرید تیوب به مبلغ ده میلیون تومان برای دو اسکرابر و هزینه های ماموریت پرسنل،  صرفه جویی نود درصدی را بهمراه داشت. از آن جهت که مسئولان مربوطه با من همراه نبودند و از اقدام و پیشنهاد من برای تعمیرات این دو دستگاه دل‌خوشی نداشتند، حتی1میلیون تومان از تنخواه در نظر گرفته شده را پرداخت نکردند. به من باز نگرداند. آنها می‌خواستند با این تصمیمات‌شان من را تحت فشار قرار دهند.

او ادامه داد: جالب این است که بدانید شرکت پارس تکنیک، صرفا برای تعمیر یکی از این دستگاه‌ها 320 میلیون تومان دریافت کرده بود. با این اوصاف ضمن بازرسی از دستگاه تعمیر شده توسط پارس تکنیک، متوجه شدم که تعمیرات انجام شده داراب مشکل ساخت و از نظر ابعادی ناقص است. به گونه‌ای که اگر این دستگاه‌ها مجدد مورد تعمیر قرار نمی‌گرفتند، اسکرابرها توان و کارآیی خود را از دست می‌دادند. بعد از این مساله دشمنی‌های زیادی با من آغاز شد. به معنای واقعی برخی با تصمیمات خود به بنده و خدمات صورت گرفته، دهن کجی کردند.

وی افزود: کسانیکه مخالف طرح و ایده من بودند، اضافه کار و حق ماموریتم را خط زدند. بین طرح من و کاری که پارس تکنیک انجام داده بود، طرح اینجانب، طرح منتخب شد. تعمیرات چهار دستگاه اسکرابر که 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه بردار بود، اما تعمیرات دوستگاه اسکرابر تنها با 5 میلیون تومان و هشتصد هزار تومان  هزینه و هزینه خرید تیوب به مبلغ ده میلیون تومان و حق ماموریت پرسنل با نود درصد صرفه جویی به سرانجام رسید! حال آیا نباید با من دشمنی می‌شد؟ تلاش کردم تا نفراتی را برای همین تعمیرات آموزش بدهم و همین کار هم صورت گرفت. علم خود را بدون هیچ چشم‌داشتی به دیگران انتقال دادم. اما با من چه برخوردهایی شد؟ گناه من این بود تعمیرات دستگاهی را که قرار بود بدون مناقصه و با هزینه بالایی به پارس تکنیک بدهند، منتفی کردم. من نامه این دستور بدون مناقصه را دیدم و مانع از آن شدم. این گناه من بود.

این کارشناس صنعت گاز تصریح کرد: حتی یک تقدیرنامه کاغذی هم به من ندادند. برای دریافت حق خود، از مدیران مربوطه  به سازمان بازرسی گاز شکایت کردم. اما در نهایت با طفره رفتن از اصل بحث، هیچگاه به جواب نرسیدم. طرح‌های دیگر من ضمن اجرایی شدن از طرف مسئولین منطقه 5 شهر شیراز رد شد. در چنین فضایی تقاضای بازنشستگی دادم. ولی به واسطه اصرار برخی از دوستان، درخواستم را پس گرفتم. آنها می‌گفتند که به وجود شما نیاز داریم. با این اوصاف من در حال تحمل این اوضاع هستم. هر چند که از سوی مدیران بالا دستی تحت فشار بودم تا درخواست بازنشستگی بدهم. معمولا افرادی که دانش فنی بالایی دارند، با این مشکلات مواجه می‌شوند. مسئولان بالادستی ما کسانی را می‌خواهند که در مقابل آنها و تصمیماتشان مطیع محض باشند تا بتوانند کارها و تصمیمات پنهانی‌شان را ادامه دهند.

او ادامه داد: من دنبال روابط نبودم. به همین جهت درجا زدم. برای خدمت به وطنم دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ام. انسانی وطن‌پرستی هستم و خواهان پست و مقام نیستم. اما ظلم را تحمل نمی‌کنم. آقای فرخی مدیر شرکت گاز منطقه 5 شهر شیراز، به چه دلیلی باید اضافه کار و ماموریت من را لحاظ ننماید؟ هر چند که بعد از یک ماه تعلل این اضافه کار پرداخت شد. اما برای دریافت این اضافه کار حتما باید با ادبیات خاصی با ایشان صحبت می‌کردم تا تصمیمش را تغییر بدهد؟ با این اوصاف هنوز کل تنخواهی که برای تعمیرات در نظر گرفته شده بود به من پرداخت نشده است. این پاسخ کسی است که هزینه 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی تعمیرات چهار دستگاه اسکرابر را را با نود درصد صرفه جویی انجام برای دوستگاه اسکرابر انجام داد . هزینه مذکور قرار بود بدون هیچ مناقصه‌ای به شرکت پارس تکنیک پرداخت شود. در اداره اکنون همه دشمن من هستند. انگار من نان آنها بریده‌ام!

او در خصوص فرجام تعمیرات دستگاه‌های اسکرابر ابراز داشت: در حال حاضر طرح من برای تعمیر این دستگاه‌ها  در نظام پیشنهادات منطقه هنوز در دست بررسی میباشد. آنها طرح من را برای خود نگه داشتند و به شرکت خصوصی واگذار کردند و با هزینه‌های بیشتر و بدون پذیرش نظارت من، دستگاه‌ها را تعمیر می‌کنند. بابت تعمیر هر دستگاه هم 60 میلیون تومان دریافتی دارند. این همان طرح من است که بدون اجازه واگذار شد و برای هر تعمیر، 60 میلیون تومان سود عایدشان می‌شود.

وی در پایان گفت: از همان ابتدا مخالفت خود را با ارسال اسکرابرها به شرکت پارس تکنیک اعلام کرده و طرح تعمیراتی‌ام را از طریق پیامک برای شخص آقای توکلی توضیح دادم. به همین جهت ایشان از ابتدای شروع طرح تا اتمام نوسازی و نصب و بهره‌وری، در جریان کل قضایا بودند. اجرایی شدن طرح مذکور، طی ویدیو کنفرانس و با حضور مدیر انتقال گاز و مدیران ستادی تهران و مدیر مسئولین منطقه 5 کلید خورد.

آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " جهت انعکاس جوابیه مسئولان مربوطه اعلام آمادگی دارد. مشخصا بعد از شنیدن پاسخ مسئولان شرکت گاز شهر شیراز، می‌توان به یک حکمیت در خصوص حوادث رخ داده دست یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام مدیریت متکبر انه وبدون سواد فنی نتیجه اش همین میشه این بابا رئیس حمل ونقل بوده حالا تو زدوبند بین ت..... وث... شده مدیر
لطفا "جوابیه شرکت پارس تکنیک" را در همین سایت مطالعه فرمایید.
دادخواه
از کانال وزین نفت ما انتظار داریم قبل از انتشار مطالب، درمورد صحت و سقم آن تحقیق نماید.آنچه آقای زنهاری در بوق و کرنا کرده،روشی ساده در تعمیر اسکرابرهاست که بصورت مدام در منطقه۵ اجرا می شود و آنچه که از آن بعنوان تبانی یاد کرده،تیوب گذاری مجدد اسکرابر همراه با برداشتن کپها آنهم از طریق مناقصه بوده.
غلامحسین زنهاری
همکار گرامی اگر واقعا حقیقت را میگویید نام خود را ذکر کنید
اگر این روش از نظر شما ساده بود چرا در مقایسه با کار انجام شده توسط پارس تکنیک طرح اینجانب توسط واحد مهندسی ستاد انتقال گاز انتخاب گردید
و ضمنا بعد از اولین بازرسی اسکرابر پارس تکنیک بمدت پنج ماه تحت تعمیر و خارج از سرویس بود در حالی که اسکرابرهای تعمیری توسط طرح اینجانب در روز بعد آماده بهره برداری بود
حال یک سئوال اگر انجام تعمیرات با طرح ساده من امکان پذیر بود چرا باید اسکرابری به پارس تکنیک واگذار گردد تا با برشکاری کپ و انجام عملیات تنش زدایی حتی به نتیجه حاصل از طرح کم هزینه من نرسد و پنج ماه بخاطر تعمیرات و شکستگی ترد خارج از سرویس باشد و حتی ده سانت از ارتفاع اسکرابر بخاطر برشکاری کوتاه گردد
از نظر من این مطلب مهم است که کار با کمترین هزینه و ساده ترین روش انجام گردد نه اینکه بدون احتساب هزینه حمل و نقل به پارس تکنیک و حق ماموریتهای پرسنل و بیمه دستگاه کاری را انجام داد که نتیجه آن در اولین بازرسی شکستگیهای ترد متعدد و پنج ماه خارج از سرویس بودن بخاطر تعمیرات شکستگیها باشد
زنهاری
بحثی در فساد گسترده در شرکت انتقال گاز و دیکتاتوری مدیرعامل آن نیست.ولی مطلب شما هم ناشی از خودبزرگ بینی و کوچک بینی زحمات دیگران است.یکی از اسکرابرهایی که شما در ایستگاه نورآباد تعمیر کرده بودید دارای بیشترین تعداد شکستگی بود.درحالی که اسکرابر پارس تکنیک فقط چند مورد جزئی داشت.بهتر است روی روح و روان خود بیشتر کار کنید.
یقینا در اثر کارکرد و ورود اجسام خارجی شکستگی ایجاد می‌شود اما مهم اینست که بعد از تعمیرات و در زمان راه اندازی ایستگاه در سرویس قرار گرفت
اوشوو
به همه نمیتوانی کمک کنی
همه چیز رانمیتوانی عوض کنی
همه تو را دوست نخواهندداشت
همه را نمیتوانی راضی نگه داری
اگر وظیفه ات را درست انجام دادی، فقط لبخند بزن و از زندگی لذت ببر
غلامحسین زنهاری
بهتر بود بجای هزینه چنصد میلیونی از همین روش ساده که نتیجه داد استفاده میشد نه اینکه کاری انجام شود که در اولین بازرسی به مدت پنج ماه بخاطر تعمیرات خارج از سرویس باشد
باید بدونید گزارش بازرسی من موجود است که در بازرسی متوجه خطای ساخت شدم اگر بنده هدفم خدمت نبود باید سکوت میکردم ولی اشکالات را گفتم تا بز طرف کنند و باید بدونید رفع این اشکال با برشکاری مجدد کلیه یایکلون تیوبها انجام شد
منصف باشیم
سلام
جناب زنهاری عزیز
در خصوص بی کفایتی مدیریت در سطح منطقه وستاد انتقال گاز هیچ بحثی نیست اما جنابعالی هم برای عمومی ححرف میزنی که نمیدانند اسکرابر چیست ظاهرا خیلی خودشیفته شده اید که کاری کرددید کارستان نه برادر من اینطور نیست اولا شما همین اسکرابر را در سالهای قبل بجای تیوب لوله گذاشتید وحالا دوباره لوله را به تیوب تبدیل کردید دوم شما بعنوان یه آدم فنی منصف باشید بین باز طراحی وافزایش ظرفیت با ری تیوب وتمیز کاری زمین تا آسمان فرق است خود را ودیگران را به بیراهه نبرید ادعای صداقت هم دارید؟
اسکرابر ظرفیت ۱۵ میلیونی ۴۵ درصد افزایش یافته وبه خدود بیش از ۲۱میلیون افزایش پیدا گرده در صورتیکه اسکرابر تعمیری توسط جنابعالی که دستت هم درد نکند همان اسکرابر ۱۵ میلیونی ظرفیت میباشد پس صداقت داشته باش اول با خودت وبعد با دیگران
سوم ادعای شما که ۵ میلیون هزینه کرده اید یه ادعای کاذب بیش نیست زیرا هزینه های پنهانی که شما در تعمیرات مذکور بالای نود میلیون تومان بوره که اسناد آن موجود وقابل ارائه است
چهارم شرکت پارس تکنیک یکی از محدود شرکتهای صاحب نام در تولید این تجهیز در ایران بوده که اسکرابرهایش در بسیاری از ایستگاههای کشور فعال است ومورد تایید شرکت ملی گاز است
این توصیه من به همه عزیزان است که اول بیاییم با خودمان صادق باشیم وبی جهت هیاهو ایجاد نکنیم زیرا در این مجادلات هیچکس سودی نخواهد برد هر چند در سیستم مدیریت منطقه بشدت جای پرسش وتامل است که چرا به این درجه از استیصال دچار شده است مسایل زیاد است .....
عادل
درود بزرگوار
یقینا میدانید و مستندات موجود هم گواه این امر است که استفاده از pipe یک اینچ بجای تیوب نظر واحد مهندسی بوده، در مورد ریتوب و طراحی مجدد توسط پارس تکنیک نکته حائز اهمیت، نتیجه و خروجی در مقایسه بین این دو طرح بدست میآید
حتما اطلاع ندارید عملیات نوسازی اسکرابرها توسط همکاران منطقه، {{{توسط واحد مهندسی ستاد تایید}}} و چهار اسکرابر بر اساس پیشنهادات همکاران منطقه تعمیر و هم اکنون در سرویس میباشند
شما همکار عزیز حتما اشراف کامل از نتیجه بازرسی از اسکرابرهای پارس تکنیک در تاسیسات صفا شهر و ارسنجان و خنج دارید
تعمیرات و هزینه های هنگفتی که از عدم طراحی صحیح بر سازمان تحمیل شده بر کسی پوشیده نیست......
خسارت هنگفت ناشی از تعمیرات اسکرابر پارس تکنیک از فروردین تا مرداد سال گذشته خط بطلانی بر تفکرات جانبدارنه شماست
هزینه های تعمیرات اسکرابر های تعمیری در منطقه نیز شامل پنج میلیون و هشتصد هزار تومان تنخواه، بعلاوه هزینه خرید تیوب به مبلغ ده میلیون تومان برای دو اسکرابر میباشد، اگر هزینه پنهان مانند ماموریت پرسنل و خودرو و... لحاظ فرمایید متوجه صرفه جویی نود درصدی و حقیقت امر خواهید شد

اما کل مباحث مذکور از منظر دیگری مطرح شد و آن بی توجهی مدیریت و بی انگیزه کردن پرسنل و عدم قدر دانی معنوی از پرسنل میباشد و بس

کاش به اصل موضوع بیشتر توجه شود
{{{{ تکریم منابع انسانی و ایجاد انگیزه}}}}
نه تلاش در تقابل و سست کردن اراده ها و بی انگیزه نمودن پرسنل.....
حکایت کسی که بالای گود نشسته و... 😂😂😂
Welder!!
از نظرتون کاملا مشخصه تو سایت کار کردین، ولی وقتی میگی روش ساده، یعنی متوجه نیستید که یه طرح Perfect ، در درجه اول باید خیلی راحت و کم هزینه باشه
مطالب بعدی برای این دو جمله بیشتر از این حرفهاست
یادت باشه دانستن مطالب فنی دلیل بر درک کار نمیشه، یه دکتر متخصص و جراح باید قبل از عمل، عیب را تشخیص بدهد و گرنه نایف دست همه هست
حتما خوندید ، عملیات حرارتی گسترده، وتنش زدایی مخازن تحت فشار، که باعث تغییر ساختار دانه‌ ای آنهار بر اساس تغییرات زمان، دما میگردد بعنوان آخرین راه حل توصیه میگردد و میبایست در صورت امکان از روشهایی استفاده کرد که نیاز به عملیات حرارتی نداشته باشد
بنظرم شما کلا از مرحله.... هستید، چون بعنوان کارشناس جوش این موارد جزو بدیهی‌ترین مطالبیست که خودتون بیشتر از همه خوندین ولی باید درکش کنید
بازم میگم دانستن و فهمیدن مثل دو خط ریل هست که هیچوقت بهم نمیرسن.......
کلا بعضی ها ذهن محدودی دارند، میدونند که در مسیر اشتباه هستند اما اصرار زیادی دارند که دارن راه رو درست میروند، کم هم که میارن رجوع میکنند به اسلاف خویش و در فشانی میکنند
رامبد
خودتو مسخره كردي يا مارو!!!
زنهاري كي تا حالا شده جز متخصصين شركت گاز.
بگو از كي پول مي گيري؟؟
غلامحسین زنهاری
همکار عزیز خوشحال که به گفته شما علیرغم نداستن تخصص طرح من توسط واحد مهندسی ستاد در مقابل طرح پارس تکنیک تایید شد و تعمیرات دو اسکرابر دیگر بر اساس طرح من انجام شد
خداوند حاکم بین ما خواهد بود
رامبد عزیز بهتره که شما بری بچتو تو کانادا بدنیا بیاری 😂😂😂😂 تا اینکه نظر بدی
بنظر من ایشون و همکارانشان کاری را که در حیطه وظیفه شان نبوده با تحمل مشقات و سختی های بسیار انجام دادند و از قراین امر مشخصه ایشون درخواست مادی ندارند، اما بخاطر عدم هرگونه قدردانی معنوی توسط مسئولین و مدیران، نسبت به این مسئله معترض هستند

طی صحبتی که با آقای زنهاری داشتم، ایشان اظهار داشتند مدیر محترم انتقال گاز قول تقدیر کتبی برای پرسنلی که ایشون را در این کار سخت همراهی کردند دادند ولی عملی نشده ....
انصافا باید بعنوان سرپرست کار دلخور باشه
مظلومی
من به تنگ آمدم از این همه ظلم
بگذارید هواری بکشم
واقعا در حقش ظلم شده
فهم هر كس به قدر دانش اوست
از افعال معکوس استفاده میکنید، شما سنگ چه کسی را ه سینه میزنی ...
محمود
نفت ما سلام.
كاملا مشخصه كه قلمتو فروختي و داري با غرض مي نويسي.
مطالب شما توهين مستقيم به پرسنل خدوم شركت گاز است.
در ضمن عكسي كه گذاشتي اسكرابر نيست.😂😂😂😂
حسین
مشخصه کی خودشو فروخته
حتی اگه رسانه هایی مثل نفت ما حقیقت رو ننویسند بازهم دم خروس گندکاریهای شرکت انتقال گاز زده بیرون
دوست عزيز شما چرا دروغهاي يك نفر رو اينچنين بي پروا منتشر مي كنيد؟!!!!
غلامحسین زنهاری
مستندات تعمیرات انجام شده در دسترس میباشد
کاش خدا را ناظر خود بدانیم
فساد چنان رخنه کرده که جز با افشاگری افراد دلسوز و اطلاع رسانی و برخورد سیستم قضایی نمی توان با آن مقابله کرد
درود بر چنین فردی که شجاعانه ادعای حق بیت المال‌ میکند‌
مسولین انتقال از مدیر تا بقیه دنبال افراد بله قربان گو‌هستند نه متخصص
مدیرانتقال دنبال حکومت هست نه خدمت
جناب مهندس تربتی لطفا رسیدگی کنید
امسال زنهاریها در مناطق زیاد است
نفت ما حيا كن توطئه رو رها كن!!!
غلامحسین زنهاری
با سلام و عرض احترام به استحضار میرساند قرار بود چهار دستگاه اسکرابر به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان توسط پارس تکنیک تعمیر گردند
و تعمیراتی که اینجانب انجام دادم جهت دودستگاه اسکرابر بود که از مبلغ هفت میلیون تومان تنخواه که تحویل اینجانب شد مبلغ پنج میلیون و هشتصد هزار تومان هزینه تعمیرات شد که از مبلغ فوق فاکتورهای یک میلیون خرید متریال و ابزار پرداخت نشد و با احتساب خرید تیوب و هزینه ماموریت بالغ بر نود در صد صرفه جویی انجام گردید
علی
سلام و تشکر از سایت نفت ما که از گفتن حقایق هیچ ترسی نداره!

خوب برید بررسی بکنید چند تا توربین تو مناطق پنج و دو به فنا رفته !!؟؟
سام
طرح موضوعات ادعایی پر از دروغ و افترا هم برای نگارنده و هم برای انتشار دهنده آن تبعات حقوقی سنگین خواهد داشت.
غلامحسین زنهاری
همکار عزیز بسیار خوشحال خواهم شد تا سازمان بازرسی کل کشور در این مسئله ورود کنند
یقینا تمام مستندات طرح انجام شده و حتی گواهینامه های بازرسی از شرکت پارس تکنیک و سایر مستندات موجود و آماده ارائه به سازمانهای ذیربط خصوصا سازمان بازرسی کل کشور میباشد
زنهاری
خداوند ناظر بر اعمال و قضاوتهای ما میباشد
محمدرضا
با نام و یاد خدا
درود بر جناب زنهاری عزیز و شجاعت بینظیرش در افشای مافیای انتقال گاز که بوسیله شخص مدیر عامل و مدیر منطقه ۵ ایجاد شده و بدون هیچگونه ممانعتی سالهاست ادامه داره، بنده شاید غیرت و شجاعت جناب زنهاری رو نداشتم و سال گذشته بخاطر همین مافیای منطقه ۵ و انتقال گاز درخواست بازنشستگی دادم و رفتم ولی همیشه آه من پشت سر مدیر انتقال گاز و مدیر خودفروخته منطقه ۵ خواهد بود .
درود برجناب زنهاری
که مردانه در مقابل فساد ایستاده و اعتقاد خود را به این دون پایگان مسندنشین
و دنیا نفروخت, برقرار و پاینده باشی
حمیدرضا طاهری
درودبر جناب زنهاری, که شجاعانه برای حفظ بیت المال و سرمایه این مرز و بوم, گام برداشته و در برابر فساد ایستاده ,پاینده و پیروز باشی
محمود پ
من با سابقه 33 کار در شرکت متوجه شدم که پارادایمی در جامعه هست که همیشه افراد برتر و با صداقت مخالفان بیشماری دارند و در سیستم کنونی که فساد در تمامی ادارات دولتی گسترده شده است انسان صادق از دو طرف مورد حمله قرار میگیرد هم همکاران و هم مدیران امیدوارم این مورد در محیط کار جناب مهندس زنهاری از طرف همکاران محترمشان وجود نداشته باشد. دوست و همکار صادق یک موهبت است.
محمد
سلام
من با آقای زنهاری همکار بودم ایشان واقعاً فردی دلسوز و توانمند و با تجربه در منطقه ۵ می‌باشد.
سیستم اگر دنبال صرفه‌جویی هزینه باشه باید از این جور افراد بیشترین بهره را ببرد.بازرسی از اسکرابرها هم در تخصص ایشان است.
محمدرضا
درود بر مرد راههای سخت زنهای عزیز
عالی بود . همه حقیقت محض ، زنده و پاینده باشی ، من بخاطر همین زدو بندها و بی ارزش نمودن کارهای بزرگ درخواست بازنشستگی دادم و کاملا شما رو درک میکنم . 🌹🌹🌹👍👍👍
مجید حق بین
با سلام خدمت تک تک همکارن
متاسفانه آفت صنعت نفت و گاز طی این چند سال همان شایسته سالاری است که از میان رخت بر بسته. برای عزیزانی همچون مهندس زنهاری عزیز که شاعری برجسته هم هستند آرزوی توفیقات روز افزون داریم.
با سلام خدمت دستیاران سایت نفت ما و همکار عزیزمان جناب زنهاری
متاسفانه حق با جنابعالی بوده و مدیریت جدید بیشتر به کاغذ ها و پرزنتیشن ها و مدیر بودن چسبیده تا به عمل و کار واقعی و بدون هیاهو
......
سپاس از مردان وطن دوست و آگاهی همچون شما جناب زنهاری عزیز
گنبدی
از شرکت گاز بعید است که شخصی با تجربه و کارامدی به نام آقای زنهاری که در پالایشگاه فجر نیز از توانایی های نامبرده خصوصا در گس گس ها که ایده جالبی دادند و مورد استفاده قرار گرفت ،استفاده نکند و حتی جلو طرح ایشان گرفته و سنگ اندازه شود
وای بر ما
حقیقت
گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
✌✌✌
درودها بزرگمهر
حلاج وشانیم که از دار نترسیم.....
درود بر همه همکاران محترم

   در مورد دوست خوبمون آقای مهندس زنهاری، آنچه که مسلم است؛ این استکه، ایشان قبول زحمت انجام فعالیتی را نمودند؛ که نیازمند تحمل سختی های ویژه، علاقه، انگیزه و سختکوشی می باشد؛ و بسیار قابل سپاس،قدردانی و احترام می باشد؛ و این چیزی نیست؛ جز نگرش و تربیتی والا، وطن پرستانه و انسانی در وجود و نهاد ایشان.
   صمیمانه از ایشان بخاطر تمامی تلاشها و دلسوزهایی که در راستای انجام این پروژه و مطمئنا دیگر فعالیتهای انجام پذیرفته توسط ایشان؛ سپاسگزار و قدردان هستم؛ و سلامتی و بهترینها را از درگاه پروردگار مهربان برای ایشان و خانواده محترمشان خواهانم؛ و امیدوارم مدیران محترم صنعت گاز و بویژه انتقال گاز به شکلی شایسته از ایشان حمایت و قدردانی نمایند.
   اما با خواندن شرح این ماجرا و بیان نظر دوستان، دریغم آمد؛ که با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریمی موجود در کشور چند نکته را نگویم:
- صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، از جمله صنایعی هستند؛ که دارای سطوح تکنولوژی بالایی در فرآیندها، تجهیزات و ابزار بوده، و در نتیجه فعالیتهای طراحی،ساخت، نصب، تعمیرات و نگهداری سنگین و پر زحمتی را به تمامی اجزاء گردانندگان این صنایع وارد می نماید. بنابراین وجود تصمیم گیرندگان  توانمند، باهوش، آموزش دیده و صبور و قدردانِ دارای انگیزه ویژه در مشارکت و جمع گرایی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و اپراتوری از الزامات بی چون چرای این صنایع بوده، هست؛ و خواهد بود.

- ما عناصر انسانی این صنایع، باید فرهنگ و روحیه  قدردانی، نوع دوستی و مشارکت و پذیرش دیدگاههای متفاوت را در خود تقویت نماییم؛ که البته تاثیر گذاری مدیران ارشد در این زمینه بسیار پر رنگ می باشد.
- لزوم تلاش و انگیزه تمامی کارکنان و بویژه مدیران در راستای حذف یک جانبه گرایی، باند بازی و فساد در سازمانها ؛ و این تلاشها محقق نخواهد نشد؛ جز  قرار گرفتن شایستهِ افراد در سمتهای سازمانیمان و مسوولیتها و توانمند سازی و تکریم منابع انسانی سازمانمان.

- سرکوب نکردن روحیه پرسش گری در بدنه سازمان توسط مدیران، و جرات بخشیدن به افراد با حمایت معنوی و مادی صورت پذیرفته از ایشان.

با آرزوی سلامتی و بهروزی مردم گرامی کشورمان، بویژه همکاران صنایعِ نفت، گاز و پتروشیمی و سربلندی و سرافرازی ایران عزیزمان
درودها بزرگمهر
کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد
محقق است که او حاصل بصر دارد
خدا رو شکر میکنم بخاطر وجود بزرگ مردان حق گویی چون شما
احسنت
همکار
درود فراوان بر همکار بزرگوار آقای زنهاری .به جز حقیقت چیزی را در مورد پارس تکنیک بیان نکردند.که شرکت فوق در بازرسی های به عمل آمده از دیگر اسکرابر های ساخته ونصب شده چیزی را بیان نگردند.که چه بسا چه سود دهی به شرکت با طرحی که ارایه کردند ومسولین دیگر ازطرح آقای زنهاری به نفع خود سود بردند . واقعا امثال آقای زنهاری در شرکت انتقال گاز ستودنی است .ولی حیف و صد حیف
علی
در صنعت آنچه که در کنار مسائل فنی از اهمیت بالائی برخوردار است موضوع اقتصادی آن است. حفظ سرمایه با نگاه به راهکارهای اقتصادی همراه با تامین کیفیت میسر است. وقتی با ساده ترین روش و کوتاهترین زمان میتوان به هدف رسید چرا باید دنبال راهکارهای زمانبر و با هزینه بیشتر رفت؟! تعمیر تجهیزات مطایق دستورالعملهای تاییدشده در محل نصب قطعا هزینه کمتری نسبت به ارسال آن به کارخانجات سازنده دارد و باید در این راستا از تجربیات افراد با سابقه و با دانش فنی استفاده کرد و به آن افتخار نمود و این عمل بایستی باعث وحدت بین همکاران و مدیران شود و حمایت مدیران محترم از کارکنان محترم بسیار موثر است و همکاران عزیز نیز باید از تفرقه و توهین به یکدیگر اجتناب نمایند.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همه زحمتکشان و دلسوزان ایران عزیز
احمدی
شرکت پارس تکنیک در غالب پروژه های خود دچار مشکلات فنی میگردید که نتیجه آن اخذ جریمه و بدرازا کشیده شدن زمان تحویل میگردید . پس استفاده از چنین منابعی قطعا در راستای منافع ملی و بیت المال نخواهد بود.
سام
ادعاهای این آقا که اسم خودش را کارشناس گذاشته بیشتر شبیه جوسازی برای تخریب شرکتهای قدیمی و خوشنامی مانند پارس تکنیک است که متاسفانه به یک روش کثیف بدل گشته است. تعمیر سایکلونهای یک اسکرابر با ۵ میلیون تومان بسیار مضحک و خنده دار است. در یک اسکرابر تعمیری ابتدا عدسی بالایی شکافته شده، سپس سایکلونهای قدیمی که در اثر سایش ذرات تخریب شده اند بهمراه تیوب شیتها از اسکرابر خارج می شوند. پس از ساخت سایکلونهای جدید و سختکاری آنها بروش نیتراسیون گازی و نصب و جوشکاری حدود ۵۰۰ سایکلون بر روی تیوب شیت ها، سایکلون باندل جدید در داخل اسکرابر قرار داده شده و در داخل مخزن فیکس می شود. سپس عدسی بالایی نصب و جوشکاری و رادیوگرافی می شود. مرحله بعدی، عملیات حرارتی PWHT اسکرابر در داخل کوره عملیات حرارتی است. در نهایت تست هیدرواستاتیک و رنگ آمیزی انجام می شود. حالا از این آقای به اصطلاح کارشناس باید پرسید این عملیات که حداقل ۲ ماه بطول می انجامد چگونه با ۵ میلیون قابل انجام است؟!!!!!!!!!! ارزش اسکرابری که با ۳۰۰ میلیون تومان تعمیر شده، ۲ میلیارد تومان است.
بزرگوار جواب شما در پستهای قبل موجود است مطالعه بفرمایید
اما نکته مهم آیا اسکرابر پارس تکنیک بعد از اولین بازرسی در فروردین سال 97 به مدت پنج ماه تا مرداد ماه تحت تعمیر بوده یا نه؟
از نظر شما خسارت ناشی از عدم انتقال گاز چقدر است
در مدت 5 ماه میتوان یک اسکرابر جدید ساخت. اشکال از جای دیگری است.
همکارعزیز لطفا نتیجه عملکرد را بنگرید با توهین و تخریب نتیجه ای حاصل نمیشود
شما نماینده شرکت ملی گاز هستید نه پارس تکنیک
ضمن اینکه طرح در خواستی شما از پارس تکنیک خطا بود یقینا تقویت بخش خصوصی باعث رشد اقتصادی کشورمان میباشد
اما درخواست‌های غیر کارشناسی از چنین شرکتی باعث میشود تا چنین نتیجه ای نیز حاصل گردد
سازنده بر اساس درخواست متقاضی طرح ارائه میدهد
دو طرح متخلف برای تعمیرات ارایه شده باید دید کدامیک نتیجه داده و چقدر هزینه شده
چیزی که مسلم است طرح همکاران منطقه برای تعمیرات چهار اسکرابر مورد استفاده قرار گرفته و جای هیچ بحثی باقی نمیماند باید بوجود چنین همکاران زحمتکش و خلاقی افتخار کرد
کدام طر جواب داد ???????
پارس تکنیک😂😂😂😂😂😂
محمدی
اقای زنهاری از نیروهای متعهد منطقه هستند ومتاسفانه بدلیل ضعف مدیریت منطقه باید شاهد چنین اوضاعی باشیم از ایشان حمایت وخواستار برخورد وبرکناری روسای نالایق هستیم.
یقینا منافع افراد خاصی با این مار و بازتاب خبر،ه خطر افتاده ،نکته مهم نتیجه کار هست و نظرات منفی نشان دهنده احساس خطر در باند قدرت است
زنهاری
همکار عزیز نتیجه تعمیرات در اولین بازرسی مهم است
اسکرابر پارس تکنیک در اولین بازرسی بدلیل شکستگی های ترد و متعدد از فروردین تا مرداد سال گذشته از سرویس خارج بود و اسکرابرهای تعمیری منطقه یک روز بعد از باز شدن با تعمیرات مختصری ناشی از ورود اجسام خارجی آماده بهره برداری بود
کافیست خسارت و هزینه عدم انتقال گاز در این پنج ماه را محاسبه بفرمایید
يعني كل انتقال گاز از اون تاسيسات به مدت پنج ماه واسه اين ٥ تا اسكرابر متوقف بود؟؟؟؟
اين چه استدلاليست برادر؟؟
شما مدعی تعمیر اسکرابر با 5 میلیون بودید. حالا صحبت از موضوع دیگری می کنید.
Q.N
باآفای مهندس زنهاری را بنده بعنوان فردی امین ودرستکار اززمانی که بعنوان مسوول پروژه اجرای خط لوله از طرف شرکت مهندسی و توسعه گاز در منطقه ۵ درآنجا بودم و ایشان بعنوان نماینده بازرسی به پروژه سرکشی و با جدیت انجام وظیفه مینمودند میشناسم.و با شناختی که ازایشان دارم بسیار بعید میدانم اظهارات کذب و نادرست مطرح نمایند.
نظر رئیس
پروژه مهندسی و توسعه بیانگر صداقت آقای مهندس زنهاری هست و بس.....
سلام
جالبه تقريبا ٦٠ الي ٧٠ درصد نظرات، مربوط به خود آقاي زنهاريه.
آقاي زنهاري شمو كه دلسوز سيستمي، بچه اينكارا و وب گردي، سرگرم كارت باش.
به نظر ميرسه مطالب را نخوندي اقاي عزيز ايشون مدعي تعميرات دو دستگاه اسكرابر هستند با كمترين هزينه
ایشان کاری را انجام دادندکه جزو شرح وظائفشون نبوده .....و موفق هم بودند
روابط عمومي
با توجه به استقبال كم نظير همكاران وجهت تنوير افكار ايشان، همچنين با تكيه بر ابعاد آموزشي موضوع، در تاريخ ١٣٩٨/٠٧/١٢ جلسه پرسش و پاسخ با آقاي زنهاري در محل سالن اجتماعات برگزار خواهد شد.
روابط عمومی محترم تاریخی که برای پرسش و پاسخ تعیین فرمودین روز جمعه هست و بعید میدونم در چنین روزی کسی مجال شرکت در جلسه پرسش و پاسخ رو داشته باشه...
بوشهری
سلام دوست و همکار عزیز ..در آن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند......من از ناباوری آنجا محبت جستجو کردم .فساد کل جامعه را گرفته وعده ای با زد و بند پولهای بیت المال را با ساخت اسناد ومدارک قانونی تصاحب میکنند.اگر از افراد متخصصی مثل مهندس زنهاري دلسوز استفاده بشود هزینه های تعمیراتی بشدت کاهش پیدا میکند.ولی بعضی ها دنبال درصد خودشون هستند صرفه جویی برای آنان سودی ندارد.خداوند انشاالله همه را براه راست که این روزها پیدا کردنش سخت است هدایت کند.آمين
شهامت
تو مگو همه به جنگ اند و ، ز صلح من چه آید
تو یکی نه ای ، هزاری تو چراغ خود برافروز
" مولانا "
درود بر شرفت و شجاعتت جناب مهندس زنهاری عزیز
شما را همه شاغلین و بازنشستگان به خوبی و نیکی می شناسند . اینقدر شحامت و شرافت حقیقت جویی داشته و داری که با تکیه بر دانش علمی خودت آنانی که به ناحق بر کرسی سمت های منطقه و شرکت لم داده اند را اینگونه و به شفافیت تمام به چالش در آوری . آنها اکنون در مقابل دیدگان عموم اهل فن بازیچه ها ، کم دانشی و کم تجربگی و احیانا" بررسی قراردادهای منعقده خودشان را در محکمه می بینند . شاید امروز افسوس بخورند که کاشکی تو را هم می دیدند و به دانش و دلسوزی تو ضجه میگذاشتند ، بلکه امروز اینگونه در مقابل قضاوت و بررسی قضایی قرار نمی گرفتند .
جناب مهندس زنهاری ! تو به معنای ابیات مولانا ذکرشده در اول سطر عمل کردی . درود بر شرف پاکت. ( اسماعیل _ از همکاران سابق انتقال گاز )
با سلام و درود خدمت آقای زنهاری عزیز باشجاعت بی نظير شان
در منطقه پتج عملیات انتقال گاز قطعا فساد و سوء مدیریت وجود دارد که موحب نارضایتی و دلسردی بسیاری از پرسنل خدوم و دلسوز این سازمان شده لذا این نارضایتی پرسنل در صنعت استراتژیک انتقال گاز بخصوص در این موقعیت حساس کشور و تحریم بسیار خطرناک است .
ای کاش سازمان بازرسی به این موضوع و دیگر مصادیق فساد ورود میکردند و قضایا روشن میشد .
ای کاش مدیر عامل محترم انتقال حداقل برای حفظ آبروی خود و سازمان در این خصوص فکری میکردند.
و ای کاش مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز متوجه این خطر بزرگ میشدند و در این خصوص اقدامی میکردند.
اسدی
همه جای وزارت نفت و حتی در پتروشیمی ها این بحث ها وجود دارد هرکس خواست پیشنهادات کاهش هزینه در خرید و یا در کار برای کشورش در حیطه کاری خود دهد له میشود و سرش را باید پائین بندازد وگرنه اتفاقات بدی برایش می افتد بازم تشکر از سایت وزین نفت ما ولی این له شدن ها در صنعت نفت و پتروشیمی بخاطر پیشنهاداتی که باعث اجر شدن نان دیگران و مدیران و سرپرستان هست باعث نابودی و حتی بی آبرو کردن افراد میشود
......
گفتگوهاست در این راه، که جان بگدازد........
سلام و درود بر نفت ما و جناب مهندس زنهاری
هر کسی اندکی با علم مدیریت و سرپرستی آشنا باشد قطعا متوجه میشود که نارضایتی افرادی همچون آقای زنهاری در بهترین وضعیت که حتی فساد را هم در نظر نگیریم حداقل از سوء مدیریت می باشد البته از مدیر بزرگواری که قبلا مسئول حمل ونقل بوده و به یکباره مدیریت مهمترین منطقه انتقال گاز رابه او می سپارند بهتر از نمتوان انتظار داشت .
نارضایتی در منطقه پنج مختص جناب آقای زنهاری عزیز و بزرگوار نیست مسئولان صنعت نفت و گاز کشور باید هرچه زودتر فکری بحال این منطقه بکنند
دوست خوب🍓
فرهنگ ، صنعت ، اخلاق به کجا رسیده باعث تاسف برای همگان که نمیتوانیم با رعایت حقوق یکدیگر را رعایت کنیم.
در شرایط حاضر از نظر بنده شنیدن صحبت های نویسنده و سعه صدر بزرگان گاز می باشد. قطعا با این روش حقی از هیچکس ضایع نشود و باعث ارتقاء سلامت اداری می شود
زنهاری
ضمن تشکر از سایت وزین نفت ما، بنا به دلائلی که از توضیحش صرف نظر میکنم، در خواست حذف این خبر را پس از انتشار این پیام دارم.
یقینا دوستان و همکاران عزیزم در صنعت، پی به شرائطی که باعث این درخواست شده میبرند
در ادامه سخن :
امیدوارم روزی برسد که هدفمان از خدمت فارغ از کسب معاش، ساختن آینده ای بهتر و زیباتر برای خودمان، هم میهنان و آینده گان باشد، امیدوارم وجودمان باعث رشد و تعالی خود و دیگران و وطن عزیزمان ایران باشد
و بدانیم با انگیزه دادن به دیگران نه تنها چیزی از دست نمیدیم بلکه منش و بزرگی خود را متبلور
کرده ایم، و اینکار باعث میگردد محبوب دلها بشیم، و در این صورت انرژی مثبت دیگران را جذب میکنیم
شکر گزاری و تشکر از خداوند و جهان هستی و تمامی مخلوقات ، یک اصل در جذب و کسب موفقیت، انرژی و آرامش، برای خودمان و دیگران براساس اصول قانون جذب کائنات است.
شما به تمام معنا انسان موفقی نمی بینید مگر شکرگزار موفقیت های خود و دیگران باشد
شکرگزاری و قدردانی احساس انگیزشی بسیار قدرتمندی برای ادامه مسیر موفقیت در ما و دیگران خواهد بود
امیدوارم آن روز برسد که مدیران کشورم به این درک و نگرش برسند، مسندی که بر آن تکیه زدند برای خدمت میباشد نه کسب قدرت.... و میبایست قدردان این موهبت الهی باشند و با انگیزه دادن به پرسنل باعث جذب موفقیت، آرامش و نشاط برای خود و پرسنل فهیم سازمانشان باشند ، آری راز محبوبیت و ماندگاری، در خدمت و گذشتن از آسایش خویش برای خوشبختی و موفقیت دیگران خواهد بود
به امید آینده ای روشن برای میهن و هم میهنان عزیز و فهیم و خوبم
امیدوارم لحظه لحظه های زندگی شما عزیزان متبرک به نور و نگاه عاشقانه خداوند باشد
خدا نگهدارتان🌹
اقای زنهاری از پرسنل بازرسی فنی منطقه پنج هستند و کار بزرگی را با عشق و علاقه و بدون هیچ چشمداشتی انجام دادند ،گویا ایشان از دریافت پاداش پیشنهاد طرحشان انصراف دادند که همین مطلب گویای بزرگی طبع ایشان است
اینکه همکاران بازرسی فنی بتوانند صفر تا صد نوسازی اسکرابر را بر اساس طرح و با نظارت خودشان انجام بدهند نشان از تخصص و درایت این عزیزان است ،اما متأسفانه ،گویا انجام این کار بزرگ به مذاق مدیران سازمان نبوده و همیم مسئله باعث رنجش اقای زنهاری شده ، ایکاش با پرسنلی که با دل و جان و عشق و علاقه خدمت می کنند بطور شایسته ای رفتار میشد تا شاهد اینگونه وقایع نباشیم
زنده باد زنهاري مرد عمل ، اديب،هنرمند و مرددددد
بهروز
فساد كل انتقال گاز را فرا گرفته.....
درود بر زنهاری زبان گویای حق ، مرد عمل و ادب و اندیشه
همکار عزیز یقینا اگر بجای شعار تکریم منابع انسانی در عمل نیز به پرسنل توجه لازم میشد شاهد اینگونه اعتراضات نبودیم، امیدوارم نتیجه این‌گونه پیام تغییر رویکرد مدیریت باشه و با برخوردهای چکشی و غیر مدیریتی و منفعلانه مواجه نشوید، هر چند که در بطن پیام شما غیر مستقیم به این مطلب اشاره شده است، یقینا طرح مطلب توسط شما نشان از آزادگی و دادخواهی در تقابل با تفکر منجمد مدیریتی در کلیه سطوح وزارت نفت میباشد، امیدوارم این روحیه آزاد اندیشی در سطح جامعه گسترش یابد، زیرا نبود روحیه پرسشگری خودبخود باعث ایجاد مدیریت همراه با دیکتاوری خواهد بود
هومن
تبریک به هوش، استعداد و درایت شما جناب مهندس زنهاری و ابراز تأسف برای مسیولین و مملکتی که قدر چنین خدماتی رو نمیدونن.
متاسفانه رابطه در ادارات و شرکتهای ایران بیداد میکنه. اگه به همچین استعدادهایی مجال کار و خدمت میدادیم، مملکتمون آباد میشد...
منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از انتصابهای ناکارآمد ، بی دانشی ، بی تدبیری و سوء مدیریت رنج میبرد. افراد دلسوز و متخصصی چون جناب زنهاری دچار حاشیه سازی میشوند ، تصمیم گیری ها بر اساس منافع و سود و زیان سازمان نیست و مدیریت ارشد در هاله ایی از توهمات ، چشم و گوش خود را بر حقایق بسته است و صدای دلسوزان به گوش مدیر نمیرسد. در این منطقه تنها افراد خاصی توان ملاقات و گفتگو با مدیر را دارند، سایر افراد تنها با پر کردن فرم مخصوص ملاقات و تاییدیه های چند مرحله ایی باید از هفت خوان رستم رد شوند تا به مدیر برسند. مدیران ارشد نیز از ملاقات و گفتگو فراری اند و حتی با بدنه سازمان خود ارتباط ندارند ، چون ضعف دارند. امورات سازمان بصورت پیامکی پیگیری میشود. درود بر زنهاری عزیز که سکوت مرگبار حاکم بر منطقه ۵ را شکست.
یاد این بیت افتادم
ما گر ز سر بریده میترسیدین
در مجلس عاشقان نمی رقصیدیم
در منطقه ۵ مدیر هیچ نقشی در تصمیم گیریها نداره و بواسطه زد و بند این پست را اشغال کرده ، بنا بر این طبیعی است که ارزش کار زنهاری رو درک نمیکنه.
مدیریت متکبرانه این آقا تنها به تشریفات دفتر کار و محل اسکان و پوشیدن لباسهای اتو کشیده سفید رنگ و نصب اتیکت و بازدیدهای تشریفاتی و هزینه بر تردد و صبحانه و ناهار و شام و تصویر برداری و کوه پیمایی و استخر و سخنرانی و ... خلاصه شده و شایسته سالاری از بین رفته. اگه کسی مانند زنهاری در گوشه و کنار زحمتی می کشه، صرفا برا رضای خدا و به خاطر باورها و اعتقاداتش کار میکنه.
وسط این بحثهای داغ،طنزی جالب وجود داره.اینکه مدیر منطقه۵ در فکر ساخت آلاچیق و رنگ آمیزی دکل مخابراته.یه وقت فکر نکنید نگران این شرایطه یا دلش برای توربینهای آسیب دیده منطقه میسوزه.اصلا شاید الان فکر گذروندن تعطیلات بعد از بازنشستگیش هست.یعنی ۵ ماه دیگه.بخشنامه وزیر نفت هم که میگه مدیرای رده بالا ۶ ماه قبل از بازنشستگی باید بیان کنار و به جانشینشون مشاوره بدن،.........کشک.
همکار منطقه ۵
با سلام و عرض احترام خدمت تمام دوستان و بزرگواران عزیز
متاسفانه در دوره مدیریت آقای ف که علی الظاهر به صورت سفارش شده به سمت مدیریت دست یافتند چیزی جزء از دست دادن انگیزه در بین کارکنان و آسیب های جدی به زیرساخت صنعتی منطقه حاصل نشد. در این دوران با توجه به عدم شناخت و علم ایشان به مسائل فنی و مدیریتی باعث شد آمار بیشترین آسیب به توربو کمپرسورها در طول تاریخ انتقال گاز عاید منطقه ۵ شود.
واقعا شرایط تحریم ها و عدم نقدینگی در کشور هر چه عیب داشت اما حداقل یک حسن داشت و آن اینکه مشخص شد دوران مدیریت های سفارشی و گله ای به اتمام رسیده است.
با یک دست کت شلوار و تماشای دائم تلویزیون در محل کار و ارسال پیام در واتساپ چگونه میشود انتقال گاز کشور را مدیریت کرد.هر جا سخن از بی کفایتی مدیریت میشد می گفتند آدم خوبی است که البته در بازرسی های اخیر نیز مشخص شد اگر آب پیدا شود شناگر خوبی هستند.
برای اینکه از انصاف خارج نشویم عرض کنم در دوره ریاست ایشان موضوع رنگ آمیزی الحق و الانصاف به نحو مکمل انجام شد و تقریبا جایی نمانده که رنگ آمیزی نشده باشد. هر چند موضوع نقاشی در و دیدار و دکل و جدول چنان با جدیت دنبال شده که در منطقه با طنز همکاران مواجه شده و ایشان را ملقب به ولی نقاش کرده اند. اما بنده از این بابت از ایشان تشکر می کنم
سخنان آقای زنهاری هر چند با نگارش مناسب نوشته نشده است اما حکایت از واقعیت های تلخ این منطقه دارد. امید عبرتی باشد برای همگان ، و تمام کسانی که در این امر نقش داشته اند در پیشگاه خداوند خود استغفار کنند و در صدد جبران برآیند و بدانند چه معتقد باشند و چه نباشند دست روزگار منتغم گیرنده سخت است.
حافظ
صحبت حکام ظلمت شب یلداست
نور ز خورشید جوی بو که برآید
MUSA
ازآقای زینالی که یادداشت پر از تناقض و دروغ خودرا نوشته توقعی ندارم چرا که کاملا واضح است که ایشان برای رسیدن و به مقامی که شایستگی اش را نداشته تلاش میکند و میخواهد بدین گونه خودرا قهرمان و دانشمند و ناجی صتعت گاز جلوه دهد کسی که کمی با صنعت اسکرابر و شرایط اداری واگذاری پروژه ها در شرکت گاز اطلاع داشته با شد به سادگی متوجه توهم آقای زینالی میشود ولی از سایت نقت ما تعجب کرده ام که این اراجیف را در سایت قرار داده و متاسفانه عده ای هم کور کورانه از این قهرامان روان پریش حماین میکنند اگر سایت محترم نفت ما دلسوز است نامبرده را به یک روانکاو ماهر معرفی نماید.
همکار محترم نوع ادبیات شما نشاندهنده فشار های روحی ناشی از انعکاس این مطلب و بازخوردهای آن میباشد و امیدوارم به لطف خدا این مشکلاتان حل بشود
در پاسخ باید عرض کنم نتیجه کار کاملا مشخص است کاری که همکاران منطقه انجام دادند مورد تایید مهندسی ستاد قرار گرفت و مجموعا جهت چهار اسکرابر این طرح اجرا و به لطف خدا تا هم اکنون نیز دستگاهها مشغول بهره برداری هستند
کاری که شرکت پارس تکنیک بر اساس طرح و درخواست!!! غیر کارشناسی انجام داد تنها برای یک دستگاه مورد استفاده قرار گرفت و نتیجه آن در اولین بازرسی پنج ماه از سرویس خارج شدن بدلیل تعمیرات بود
توصیه میکتم خدا را در نظر بگیرید چرا که با توهین و شانتاژ و فرافکنی راه بجایی نمیبرید، و بدانید مطالب توهین آمیز شما نشان دهنده نوع تفکر شماست
در مباحث فنی جای هیچگونه فرا فکنی نمیباشد
تراوشات یک ذهن بیمار
از کوزه همان برون تراود که دروست
آرش ایرانی
منفعلانه و سخیف، گویا احساس خطر جدی بهتون دست داده
چه مغرضانه و عصبی...
از همکاران توسعه و مهندسی
عملکرد و کارنامه کاری مهندس زنهاری در طی مدت خدمتشان بر کسی پوشیده نیست، بهتره ذهن بیمارتان را درمان کنید
فیض کاشانی
یقینا اگر ایشان هدفشون رسیدن به سوداییست که شما در سر دارید،از راهش وارد میشدند ، راحت ترین کار در این زمانه تملق گویی و رفتار های منفعت طلبانه هست و البته اینکار نیاز به تحمل سختی نداره تنها کمی بی توجهی به وجدان ،کل مسیر را هموار میکنه، بهر حال نوشته و قضاوتهای هر شخصی محترم و بیانگر شخصیت ،نوع تفکر،و راهیست که انتخاب کرده
مرا سودای عشق ، آیین و دین است
همیشه عاشقم ، کار من این است
کلام وحی
سوره مبارکه مطففين
ویل للمطففین
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
وای بر کم‌فروشان!


الذین اذا اکتالوا علی الناس یستوفون
آنان که وقتی برای خود پیمانه می‌کنند، حق خود را بطور کامل می‌گیرند؛

واذا کالوهم او وزنوهم یخسرون
امّا هنگامی که می‌خواهند برای دیگران پیمانه یا وزن کنند، کم می‌گذارند!
چشم پوشی از حقایق و قضاوتهای نابجا نیز کم فروشیست...
همکار منطقه
سلام
به مدیر محترم تبریک عرض می کنم کارنامه درخشانی برا خودتون به نیشابور به ارمغان میبرید.با این مطالب بالا یادم افتاد روزی جنابعالی در جلسه ای در پاسخ شخصی می گوید اینجا خر کباب می کنیم. آره آقای مدیر همین جوری که میگید هست.
همکار منطقه ۵
تعداد کامنت ها نشون میده حرف های نگفته و نشنیده در منطقه ۵ زیاده. انگار که درج این خبر باعث شده عقده ی دل وا بشه! و صندوق انتقادات و پیشنهادات راه بیفته. آیا نمی شد جلسه پرسش و پاسخ در سطح منطقه برگزار کرد تا نظرات مطرح بشه؟ آیا مدیریت منطقه در ایجاد چنین فضایی مقصر نیست؟ چرا مدیران باید اینقدر حریم غیر قابل نفوذ اطراف خود ایجاد کنند که صدای بدنه سازمانی که مسئولیتش را بر عهده دارند نشنوند؟😔
😧🤓👦👌👌
اینجانب هم از پرسنل منطقه پنج انتقال گاز میباشم, این مجموعه قطری از دریای بی تدبیری و بی کفایتی مسئولان این مملکت میباشند, که بدون هیچ نظارتی بی پروا به تصمیمات منفعت طلبانه خود ادامه میدهند, به امید روزی که ذابطه بجای رابطه در کلیه نهادهای دولتی نهادینه شود.
همکار
از این مدیریتهای نابغه زیاد داریم متاسفانه. تو منطقه 5 خیلی زیاد. همه از هم درخشان تر. خیلیاشون روانپریشی مزمن دارن و نیروها رو دارن داغون میکنن. حیف کارشناسان فهبم، با تجربه و بادانش. دوستان دوره این مدیریتهای مغرض و مریض تمام شده
محمد خان ض غامی
دیگه لوطی گیر نمیاد،تو این دنیا یک مرد تنها ،مثل مهندس زنهاری یک تنه حرف حق همه پرسنل زحمت کش را زد، بنده هم شاهد چنین بی عدالتیها بودم ،متاسفانه هر کس حرف حق زد ساکتش میکنند یا باهاش در میوفتند
متاسفانه تو ایران وطن پرست کم هست اکثرا دنبال منفعت شخصی خودشون هستند
منطقه چهار
یعنی تو انتقال گاز ومناطق عملیاتی نفر پیدا متخصص پیدا نمیشه که رئیس ناحیه 7 گاز رسانی شهری!!!! مشهد؟؟؟؟؟ برای مدیریت منطقه چهار عملیات انتقال گاز شده
، چرا باید منافع و صنعت یک مملکت قربانی روابط خانوادگی بشه، آقای توکلی خوش رقصی اندازه ای داره،
محب
به حال منطقه ایی که کارشناشش و دلسوزش بیمار روانباخته ایی مانند زنهاری بی کفایت باشدبایستی خون گریست
همکار
هم وطن، همکار عزیز!
در ابتدای سخن بیایید با هر عقیده و مسلک و دین خدا را ناظر خود بدانیم
کاش بجای توهین و تخریب با رعایت احترام و تعامل، دلایل فنی مخالفت خود را بفرمایید و از آقای زنهاری درخواست جواب بکنید
سخنان شما نشان از ناراحتی و دلخوری و تا حدودی نشان دهنده خشمی درونیست
معمولا قضاوت ما نشان دهنده خلقیات، تفکر، و در جان کلام شخصیت ما میباشد
بعنوان همکاری از مجموعه انتقال گاز آیا بنظر شما مطالبی که عنوان شده کذب و دروغ میباشد؟
آیا این طرح اجراء نشده هست؟
اگر انجام شده آیا این طرح اشتباه بوده؟
به زیان منافع ملی بوده؟
شما بعنوان کارشناس، صنعتگر، یا متخصق یا منتقد، طرحی کم هزینه تر، ارائه دادید؟

آقای زنهاری اظهار کردند طرح همکاران بازرسی فنی منطقه پنج اجرایی شد

توسط مهندسی ستاد تایید شد

برای چهار اسکرابر مورد استفاده قرار گرفت

در نظام پیشنهادات تایید شد

از دریافت پاداش انصراف دادند

اشکال کار دقیقا کجاست؟؟

آیا دروغ و کذب است؟
حبیبی حبیبی نور العین
اوه اوه😂😂😂
ته کاسه لیسان برای پاچه خاری و ارض ارادت به توهین و تخریب و تشویش اذهان میکنند
چقدر
کلام وحی
سوره مبارکه همزه

ویل لکل همزة لمزة
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
وای بر هر عیبجوی مسخره‌کننده‌ای!



وما ادراک ما الحطمة
و تو چه می‌دانی «حُطمه» چیست؟!



نار الله الموقدة
آتش برافروخته الهی است،
دکتر عطار زاده 😂😂😂
سینه‌ام دکان عطاریست
دردت چیست؟
تو اگر روحت مریض است اما
جان تو ابلیس
عازم مسجد سلیمانی ولیکن میرسی تبریز
دیوانه ای تو
اسیری تو
در خودت،
جانت،
وجودت
گم شدی تو

سینه‌ام دکان عطاریست، دردت چیست؟
من برای آدم بی مغز
من برای مترسکی بی چیز، چونان تو
راه رفتن، گریه کردن زیر باران می‌کنم تجویز
نازبوها، بوی نعناع ،بوی یاس ، پیرهن چاکی ،در آمیدن لباس...
سینه‌ام دکان عطاریست ،دردت چیست؟...

شیرین سخن😎😎😎
داره میسوزه
بوووش بولند شدهههه
😂😂😂😂
دم گرم مهندس ایوالله داری 🤣🤣🤣🤣
یاشاسین
چوخ ساغول مهندس الماسی👌👌👌
تیر حق بر دل نا اهل فرو می آید
فرق بین انسان با دانش و انسان فهیم تنها در یک نکته است
انسان با دانش مدرک دارد، اما انسان فهیم درک

مهندس زنهاری انسانی صادق و پر تلاش و اهل معرفت هستند، یقینا برای رشد سازمانی، بس نکته غیر حسن نیاز هست که در وجود انسانهای آزاده ای مثل ایشون وجود نداره، و این دلیل بی کفایتی زنهاری هست که نتونسته در راه دنیا طلبی قدم بزاره
و حتما باید برای منطقه ای که امثال زنهاری ها مغضوب میشند و افراد ناهلی چون ح ا ا پست می‌گیرند خون گریه کرد
شما بخاطر زدن افراد زحمتکش و با درایت حتی حاضرید منافع ملی وصنعت را بخطر بندازید
از خدا بترسید، که چون صاعقه ای عذاب خود را بر شما نازل میکند
همکار
این بنده خدا کاریی خارج از وظیفه سازمانیش انجام داده و جلوی نامدیریتی و حیف و میل سرمایه کشور را گرفته، اما بجای حمایت از اینگونه رویکرد ها،
عملا دارند مقابله میکنند، بگذریم که امثال ح ا ا هم این بین ماهیت حقیقیشون بر ملا شد
وااااای بر ما
با عرض سلام
احسنت به شما که بلاخره متوجه شدید به حال منطقه پنج باید گریست
البته بخاطر مدیریتش باید گریست، قابل ذکر به شما عرض کنم بهترین و دلسوزترین متخصین در منطقه پنج موجود است ولی این مدیریت سفارشی شما راه رو اشتباه رفتن و باعث بروز چنین مشکلاتی شدن که همه دنبال جلوگیری از رشد متخصصان در منطقه پنج هستند، افراد دلَسوز بیت المال و نظام زیاده ونیاز به همایت دارن که متاسفانه مدیر دلسوز نیست،
معضلی تحت عنوان “مدیران بی‎کفایت” سالیان سال است که کشورمان را آزار می‌دهد. مدیرانی که همواره بر سر کار بوده و هستند. اینان نشات گرفته از روح “قانون بقای انرژی”، از صحنه مدیریت هیچ‌گاه بیرون نرفته و تنها از سازمانی به سازمان دیگر منتقل می‎شوند. داستان غم‎انگیزی که در مورد اکثرشان وجود دارد این است که در هیچ کدام از سازمان‎هایی که در آن‎ها مدیریت کرده‎اند، دستاورد و عملکرد قابل توجهی از خود بجا نگذاشته‎اند. ویژگی مشترک بسیاری از این جماعت بی‎کفایت این است که “متعهدنمای غیرمتخصص” هستند‎!

اما چرا متعهدنما؟ به قول مرحوم دکتر چمران که خدایش بیامرزاد، “کسی که در کاری تخصص ندارد و آن را می‌پذیرد، بی‌تقوا (و به‌عبارتی بی‎تعهد) است”. تعریف تعهد از نگاه بسیاری از این‎ مدیران، به قدری تنزل یافته که تنها به ظواهر و پوسته‎ای ریاگونه بدل گشته است!

اما تبعات مسئولیت گرفتن این‌گونه افراد برای سازمان‎ها و کشورمان چه بوده است؟

چون خود کوچکند، نمی‎توانند با افراد بزرگ کار کنند و هر فردی را که در سازمانشان از آن‌ها به لحاظ تخصص و تجربه بالاتر باشد، از دور خارج می‎کنند و به حاشیه می‎رانند.
چون صندلی آن‎ها از خودشان بزرگتر است، بیشتر انرژیشان را صرف محکم کردن جای پای خود و ریشه دواندن در سازمان می‎کنند تا رشد و پیشرفت سازمان متبوعشان.
چون به صلاحیت خود اعتماد ندارند، همواره این ترس را با خود یدک می‎کشند که نکند صندلیشان را از دست داده و خانه‎نشین شوند. لذا ترجیح می‌دهند زود بار خود را به جهت مالی ببندند تا اگر از دور مناصب مدیریت خارج شدند دچار مشکل نشوند. در نتیجه هیچ فرصت قانونی و یا غیرقانونی را برای ثروت‎اندوزی از دست نمی‌دهند.
اگر شاکله اصلی فرهنگ مدیریتی کشور را “متعهدنماهای غیرمتخصص” بسازند، امید چندانی به آینده نخواهد بود.
باصفا
دوستان سلام،اين موجود خود بزرگ بين كه حتي در واحدش فقط باعث اذيت همكاران و كاركرد زبانش بيشتر از ميزان كاريست كه بايد انجام دهد و مدعي آزادگيست،بازيچه دست ديگرانيست كه از مديرعامل انتقال كينه بي مورد بدل دارند و چون مريض روانيست متوجه نيست،برو كار روزانه ات را خوب انجام بده عامو
كار فوق العاده پيش كش،
قافلي كه عده ايي موج سوار شدن حاميت ،زحمت منطقه را خوب بباد دادي با اراجيفت و بي مورد و ارزان
بخوت بيا
همکار
از کوزه همان برون تراود که دروست
مولانا
این موج رحمت است و عدو چون کف و خس است
ما ترک موج دل پی هر خس نمی‌کنیم
شما هروقت تفاوت غافل و قافل رو متوجه شدی، نظر بده!
همکار
👌👌👌👌👌
😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😁👍🏻👍🏻👍🏻💯💯💯💯
کاکو سلام
نماد یه هموطن شیرازی که همیشه علیرغم، مهمان نوازی، و انجام خدمت در راه وطن از کنارش تیک میکشن و یه پشت پای مشتی و جلدیم میرن......

به لهجه شیرازی بخووون😂
زنهاري فقط خفه كه گند زدي،برو نوني كه از شركت ميبري حلال كن باتهمت ودروغ بزرك نميشي
زنهاری
همکار عزیز و گرانقدر
متاسفانه افرادی قصد دارند، گلایه بنده را مبنی بر عدم تکریم منابع انسانی را تحت الشعاع مطالب دیگر قرار دهند
تنها گلایه اینجانب بی توجهی به انجام کاری بود که شاید اگر در مناطق دیگر انجام می‌شد، حداقل انعکاس و قدردانی را بهمراه داشت
بهر حال این کار و کارهای بزرگ دیگری، در منطقه به همت همکاران فهیم و تلاشگر منطقه پنج عملیات انتقال گاز انجام پذیرفته و انعکاس و قدر دانی معنوی به لحاظ تکریم منابع انسانی و افزایش انگیزه ها پرسنل میبایست انجام میشد اما نشد.....
در خاتمه به جهت حواشی ایجاد شده هم در قالب پیام و هم تماس درخواست حذف این پیام را کردم و امیدوارم سر دبیر محترم نفت ما اینکار را انجام بدهند
آرزوی سلامت و بهروزی و موفقیت همه عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت مینمایم
سلام
ممنون از نفت ما
خیلی جالبه روان پریش کسایی هستند که شرکت انتقال رو به این وضع انداختن !!
حتما تقصیر زینهاری هست ؟!?
صالح
روشنی بر تیرگی فرمانروایی میکند
تا دلِ هر هرزگی لشکرگشایی میکند
تیغ میخواهد ببرّد نایِ آزادی و عشق
رعدِ ما میغرّد و بی اعتنایی میکند
صالح.ق
@salehghadakzadeh
پرنده پر در خون
چه غریبانه تو با یاد وطن می نالی
من چه گویم که غریب است دلم در وطنم
همکار
متاسفانه در منطقه ۵ در سال گذشته حوادث ناگوار فراوانی رخ داده از جمله کشته شدن یک نفر پیمانکار و از دست رفتن حدود ۱۳ عدد توربو کومپرسور که نشان از ناکارآمدی بدنه مدیریتی و نارضایتی عمومی درمنطقه هست. اگر صندلی های ریاست و معاونت ها از افراد گرفته شود آیا حرفی برای گفتن دارند. مدیر کوته فکر و صعیف مجموعه ضعیف و نا کارآمد را می سازد و از انتقاد هراس و بیم دارد.در نتیجه در این چرخه افراد وظیفه شناس جای خود را به افراد متملق و بله قربان گو داده و با برچسب هایی واهی که نشات گرفته از ذهن معیوب تراوش میکند مسکوت می کنند. اما اولین لطمه این نوع تفکر شامل خودشان شده که کاملا مشهود است.
این اتفاقات حاصل بی کفایتی مدیریت کلان و مخفی کردن خطاها در منطقه در سال گذشته بوده است. آقای مدیر عامل اگر شما از دست رفتن توربو کمپرسورها را فدای رویای ارتقاء سمت خود نمی کردید و با مدیریت خاطی در منطقه برخورد معقولی انجام می دادید. شاید به آرزوی مدیرت ملی گاز هم می رسیدید و اگر هم نمیرسیدید حداقل شرمنده وجدان و مدیون ملت و بیت المال نمی شدید.برگزاری المپیاد و کنفرانس بحران سیل و اشتراک تجارب و . . . اگر که فرص کنیم صادقانه انجام شده نوش دارو پس از مرگ سهراب است. آیا شما خبر دارید مدیر منطقه ۵ جلسه بحران سیل چند روز بعد از وقوع آن و در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردند که فقط عکس خبری بگیرند؟
حال چرا در دو جلسه صبح و عصر؟
چون ایشان در جلسه صبح هنوز از مسافرت تشریف نیاورده بودند و جلسه عصر برای تصویر برداری و درج در سایت ها انجام شد. هر چند جلسه صبح هم فرمایشی بود چون دیگر سیلی وجود نداشت و روزها بود که تمام شده بود
نباید شعور مردم را به بازی گرفت در برهه ای که روابط جایگزین ضوابط شده بسیاری فراتر رفته وشرافت خود را چوب حراج زده اند.
کدام سمت در منطقه واگذار شده که صلاحیت فرد در نظر گرفته شده باشد.ایا اعمال نفوذ از بالا و گماردن افراد بدون یک روز تجربه در آن واحد در سمت های بالای یک منطقه بزرگ مانند منطقه ۵ انتظاری بیش از این وجود دارد.
همکار
👌👌👌👌
وفاداری و حق گویی نه کار هر کسی باشد.....
دم حاجي ت..... خيلي زياد گرم كه بامديريت واضح و بي تعارفش باعث شده خفاش هاي كور منطقه هم به بهانه مطلب زنهاري از خرابه هاشون بذنن بيرون و با مطالب درخور خودشان مثلا دلسوز منطقه بشن،اقا اس م ا ع ي ل ي خودتو بكشي هم حريف نيستي عااااااامو
فرصت طلب
يك دلسوز
بدبخت زنهاري به اشاره ايي قايله را راه انداخت و حالا كه ميبيند عجب سوارش شدن راه عقب كرد ندارد،جون سفارش دهنده برزوره وولش نميكنه،ميشناسمش ميدونه كه نبايد كول ميخورد ولي خورده شده محلي براي عغده كشايي يك عده فرصت طلب همرو نميخوان وفقط خودشون رو. عالم و دين دار ميدوندهمه دزدن واونا مسلمان ميباشند
صادقی
افراد در سازمان به سه دسته تقسیم می شوند: دسته اول نیروهای ستاره دار:که بدون هیچ چشم داشتی همواره مشغول زحمت کشیدن هستند .دسته دوم : توریست هستند و فقط در اداره مشغول خوش گذرانی هستند و دسته سوم: تروریست هستند و تنها مشغله کاریشون ترور شخصیتی دیگران هست. بعضی ها هم شاهکار هستند هم نقش توریست دارند هم تروریست.
هاشم
اولا قرارداد تعمیر یا فزایش ظرقیت به حجم 1.2 میلیلرد تومان منعقد نشده لذا از اصل خیر با تیتر غیر صحیح چاپ شده در ثانی یکی از اسکرابر ها بنابر سفارش شرکت گاز افزایش ظرفیت داده شده و ثالثا مشکلات داخلی و مدیریتی و ندادن حقوق و حق پرسنل شرکت گاز به شرکت های سازنده و پیماکار مرتبط نیست ضمنا طرح های خود را باتخریب شخصیت دیگران موجه نکنید اگر اخلاق مدار و خداپرست هستید بعضی شرکت های خارجی سالها اسکرابرهای بی کیفیت خود را به شرکت گاز میداده اند اقایان بازرسی والا مقام کجا بوده اند.که حالا یا ارتقائ ظرفیت یک اسکرابر کل ضرر تاریخی این سازمان را علت شده این درحالی است که این فرایند نیز زیر نظر شرکت کاز صورت گرفته و تحت نة آنها تحویل شده است التماس تفکر و بازنگر بر گفتار و رفتار و اداعا های بیجا
Khatte sevvom
با سلام و درود
ضمن تایید نظر شما، متاسفانه در انتخاب تیتر خبر دقت لازم انجام نشده
همانطور که مستحضر هستید نامه ای جهت واگذاری چهار اسکرابر به جهت طراحی مجدد به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان تهیه شده بود که با پیگیری جناب زنهاری نتیجه واگذاری اسکرابر بر اساس نظر مدیریت محترم تغییر و مقرر گردید یک اسکرابر توسط منطقه و یک اسکرابر توسط پارس تکنیک به مبلغ سیصد و بیست میلیون تومان و بر اساس دو طرح متفاوت انجام و نتیجه کار مقایسه و تصمیم گیری جهت تعمیرات و نوسازی اسکرابرهای دیگر انجام گردد
متاسفانه گلایه از عدم تکریم منابع انسانی ناخواسته به سمت و سوی دیگر سوق پیدا کرده است و در این مورد کاملا حق با شما میباشد
با سلام
بعضی از مسولین نه از خدا میترسند نه از قانون.ولی از فضای مجازی میترسن،
چرا اینهمه توهین واهانت‌؟
یک از نیروها شرکت ادعای خقی‌ دارد و بجای اینکه مسول یا سیستم نظارتی جوابگو باشند فقط همدیگر را تخریب میکنند‌
واقعا جای تاسف داره
همکار
خیلی جالبه! چرا برای انجام کار معمولی و تکراری که به دفعات در شرکت انجام شده و می شود و حتی بخش خصوصی با هزینه کمتر و در زمان کوتاه تر و با کیفیت بیشتر انجام می دهد باید از این آقا متخصص تشکر و قدر دانی کرد؟
همکار
خوب پس چرا از ابتدا همین طرح ساده انتخاب نشد
کم هزینه؟ ساده؟ معمولی؟ تکراری؟
اشکال از کجاست؟؟؟؟؟
علی
چون اینکارها به مناقصه گذاشته میشه.....
حتنا میدونید ؛کار اجرایی ، وظیفه بازرسی فنی نیست
فکر میکنم متوجه هستید عمدا میخواهید جو مسموم ایجاد کنید
از نظر شما وظیفه ایشون بوده
کریمی
باعرض ادب و درود
بنده به عنوان یک خادم مردم در منطقه پنج مشغولم و از آنجا که آقای مهندس زنهاری رو میشناسم وچندین سال افتخار همکاری با او را دارم کاملا به بی لیاقتی مدیر .... ایمان دارم ومیدونم که اقای ..... یک فرد بی سواد هست و هیچ گونه قدرت تصمیم گیری از خودش نداره تنها چیزی که تو مدت مدیریتش دیدیم رنگ کردن تمام نقاط منطقه پنج بود وگیر دادن وضایع کردن حق قشر زحمتکش رانندگان استیجاری بود من از نزدیک در جریان کار آقای زنهاری هستم واقعا هزینه خداتومنی تعمیر اسکرابرها که با لابی به شرکت خصوصی داده بودند رو با مبلغ زیر ده ملیون تومن تعمیر کرد حتی میتونم بگم بهتر از اون شرکت انجام داد ولی حیف وصد حیف که بجای تشکر از او، مغضوب واقع شده چون جلو اتلاف پول بیت المال رو گرفته. دوستان التماس تفکر .جامعه یعنی من وشما. اگر از خودمون شروع نکنیم مملکت ما درست شدنی نیست تا کی منتظر معجزه باشیم
لسان الغیب
روی تو مگر آینه لطف الهیست
حقا که چنین است و در این روی و ریا نیست
قشنگه
حالا ديگه راننده استيجاري هم شده كارشناس اسكرابر و مدافع كار مثلا فني!!!!! زنهاري و نظر كارشناسي ميده
زنهاري بخودت بنااااز
جناب قشنگه
خیلی از رانندگان‌استیجاری چه از نظر تحصیل چه شخصیت ‌وکار بلدی از خیلی‌ازمدیران و‌شماهای به اصطلاح رییس بالاتر و‌باشعورتر هستند
فاصله طبقاتی کاری وسمنی در منطقه پنج بیداد میکند‌
شعور به سواد و‌سمت نیست به شخصیت و‌انسانیته

کمی التماس تفکر
لااقل انسان باش
همکار عملیات انتقال
به قول سعدی علی الرحمه بنیاد ظلم در جهان اندک بوده است هر کس آمد برا او مزیدی گزید تا بدین غایت رسیده است.
گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی
بر آرند غلامان درخت از بن

نمیتوان انتظار موفقیت و سربلندی از عدم توجه به نیروی انسانی و عدم شایسته سالاری داشت.
کاری به رهن آپارتمان لوکس و سفارش آجیل اعلا و سفارش دوخت کت شلوار با هزینه شرکت توسط مدیر نداریم به هر حال هر مدیری به چیزی علاقه دارد در ثانی مگر موارد اینچنینی چقدر برای شرکت هزینه دارد هر چند که برخی از موارد با فاکتور سازی انجام شده باشد.
این موارد دربرابر از دست دادن این همه توربو کمپرسور در منطقه و تصمیم گیری های اشتباه بسیار ناچیز هست.
انتصاب معاونت های ضعیف و بدون تجربه جایی برای مثبت اندیشی باقی نگذاشته است.یکی از معاونتهای محترم در ماموریت های خود کیلومتر خودروها را یادداشت میکند که مبادا یک کیلومتر به راننده ها بیشتر پرداخت کند اما از آنطرف با ماشین شرکتی و با ماموریت اداری با خاطری آسوده به دانشگاه آزاد اسلامی می رود. البته نمیشود زیاد توقع ایمان داشت چون تقریبا آقایان بعد از انتصاب به دین مبین اسلام مشرف شده اند و هر از گاهی آنان را در نمازخانه میشود یافت.
آقای مدیر عامل محترم روی سخنم با شماست چون مدیر منطقه را شما انتخاب نکرده اید و تحمیل شد. و تقریبا تمام سمت های ۱۶ به بالا با دستور مستقیم جنابعالی انجام می شود شما لطفا رونالدو رو ول کنید غضنفر رو بچسبید ظاهرا اعتماد به نفس بالایی دارند. به قولی موشه تو سوراخش نمی رفت جارو هم به دمش بسته بود.

چشم پوشی مدیریت ارشد از این همه ناکارآمدی آشکار و خسارت های میلیاردی سال گذشته ناشی از آسیب های وارده به توربو کمپرسورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست .
میلیاردها از جیب بیت المال هدر رفت این همه نارضایتی و این همه بی کفایتی واقعا برای همگان سوال شده چرا باید این روند ادامه داشته باشد؟
و جوابی نمیابند جزء اینکه مدیریت نمی خواهد بپذیرد در انتخاب خود اشتباه کرده است . امیدوارم زمانی بپذیرد که خیلی دیر نشده باشد

مدیریت محترم انتقال و منطقه هر کس انتقاد میکند دشمن نیست و هرکس تا کمر خم میشود و تعظیم می کند و به قول شما لبخند می زند لزوما دوست نیست.
با شهامت ترین افراد کسانی هستند که مسولیت عملکرد خود را بپذیرند. آیا چنین شهامتی در افراد منتخب خود دیده اید.
ارائه آمار ساختگی اگر مفید بیفتد مسکن است نه درمان
بیاید با خودمان صادق باشیم . توربین جزء ماشین های دواری است که پس از هر اورهال نو شده و با یک توربین نو کاملا مشابه است. اگر قبول ندارید از اهل فن بپرسید حتی این موضوع برای انجین ها نیز صادق است چه برسد به توربین با ساختار دوار. پس کوتاهی افراد به ظاهر مسئول که هیچ مسئولیتی را بعهده نمی گیرند را نمیتوان نادیده گرفت. و هیچ توجیحی پذیرفته نیست.
کدام مدیریت خوش خیال می نشیند که این همه توربو کمپرسور در کمتر از یک سال در یک منطقه ،پیاپی یکی پس از دیگری نابود شود و هیچ عکس العملی انجام ندهد.و کدام آدم ساده لوحی باور میکند اشکال از توربین بوده و شاید اساسا شرکت سازنده بلد نبوده چگونه توربین بسازد.
دوستان ارسال پیاپی پیام های بریدی و حفظ پیام های بریدی را با مدیریت اشتباه گرفته اند. شما این اشتباه را نفرمایید زمستان در راه است و قلندر بیدار
من آنچه شرط بلاغت بود با تو گفتم
تو خواه پند گیر خواه ملال
من الله توفیق
منصور حلاج
جفایِ خلق،

اندر تو، اثر نکند،

پس از آن که،

حق بشناختی!
درس قانون و حق گویی در مذمت سکوت
استاد درس قانون ازیکی ازدانشجویان پرسید ،اسمت چیست؟دانشجوخودرا معرفی کرد ولی استاد بی جهت عصبانی شده ودانشجورا ازکلاس بیرون کرد.دانشجوتلاش کرد ازخوددفاع کندولی استاد باتندی اورا ازکلاس بیرون راند دانشجو‌خارج شد درحالیکه احساس مظلومیت میکرد ودیگر دانشجویان ساکت بودند .سپس استاد بحث خودرادشروع کردپرسید:چرا قانون وضع میشود؟یکی ازدانشجویان پاسخ داد:برای اینکه کارهای مردم نظام مند شود .دیگری گفت برای ایجاد نظم ودانشجوی سوم گفت:قانون برای اینست که قوی بر ضعیف ظلم نکند استاد گفت :همه اینها درست است ولی کافی نیست .یکی ازدانشجویان دست بلند وگفت :برای اینکه عدالت محقق شود .استاد گفت : جواب همین است .برای اینکه عدالت سودبخش باشد.استاد ادامه داد :حالا فایده عدالت چیست؟یکی ازدانشجویان گفت برای حفظ حقوق افراد واینکه کسی مورد ستم قرارنگیرد سپس استاد گفت:حالا بدون ترس پاسخ مرا بدهید آیا من به همکلاسی شما ظلم کردم‌ که اورا بیرون کردم؟دانشجویان یکصدا پاسخ دادند:بله!!پس استاد با عصبانیت گفت : خوب پس شما چرا دربرابر ظلم من ساکت شدیدوعکس العملی نشان ندادید؟قوانین چه فایده ای دارند اگر ما شجاعت اجرای آنرا نداشته باشیم؟!هنگامیکه شما دربرابر ظلمی که به کسی میشود سکوت کرده وازحق دفاع نمیکنی انسانیت خودرا ازدست میدهید وانسانیت قابل مذاکره نیست!سپس استاد دانشجویی را که بیرون کرده بودصدا زد ودربرابر دانشجویان ازاو عذرخواهی کردوگفت:این درس امروز شما بود!وبایدانرا دراجتماع خود تازنده هستید محقق سازید
آنتوان دوسنت اگزوپری
شازده کوچولو :
میگن بعضی عشق‌ها، عشق نیست دیوانگیه !
روباه :
عشقی که توش دیوانگی نباشه، عشق نیست ؛
فقط حس عادته ...!


کار هم که با عشق نباشه......
اما با عشق
تفریحه..
همکار
مرد هزار چهره. تمام این کامنت های به به و جه جه که معلومه خودت واسه خودت میزاری!
....
فهم هر کس بقدر دانش و سخن اوست...
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی