۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۱۵۲۶۵

کاهش تولید نفت نروژ با اعتصاب کارگران

 کارگران همچنین قصد دارند در برخی تأسیسات دریایی در کونوکو فیلیپس هم اعتصاب کنند گرچه این میدان نفتی فعلاً برای تعمیرات و نگهداری تعطیل است.
کاهش تولید نفت نروژ با اعتصاب کارگران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مجمع صنعت نفت و گاز نروژ اعلام کرد اگر کارگران از 4 ژوئن اعتصاب کنند ، تولید نفت و گاز این کشور 440 هزار بشکه معادل های نفتی در روز معادل 11 درصد کل تولید کاهش می یابد.
 
 یک میانجی که توسط دولت تعیین شده در حال رهبری مذاکرات بین شرکت‌های نفتی و کارگرانی است که به عنوان نماینده توسط  اتحادیه لدرن انتخاب شده‌اند. این مذاکرات در تلاش برای جلوگیری از اعتصاب انجام می شود.
 
 اعضای اتحادیه لدرن قصد دارند در میدان نفتی گجویی شرکت نپتون انرژِی، دراگون شرکت اوکی، ایوار آسن شرکت آکر بریتیش پترولیوم، کریستین شرکت ایکویینر و میدان های نفتی ازبرگ و گودلن  اعتصاب کنند.
 
 بعلاوه تولید باید در تریهانس شرکت ایکویینر و میدان‌های نفتی ماریا و وگا متوقف شود.
 
 کارگران همچنین قصد دارند در برخی تأسیسات دریایی در کونوکو فیلیپس هم اعتصاب کنند گرچه این میدان نفتی فعلاً برای تعمیرات و نگهداری تعطیل است.
 
لدرن کوچکترین اتحادیه در بین سه اتحادیه کارگری نروژ است که حدود هزار عضو دارد. آنها هنوز مقدار تقاضای خود را اعلام نکرده اند.
 
 دو اتحادیه کارگری بزرگتر اینداستری انرژی و سیف که 6000 کارگر را در بر می‌گیرند، طبق قوانین معاملات همگانی امسال حق اعتصاب ندارند.
 
 نروژ بزرگترین تولید کننده نفت ، میعانات گازی و گاز طبیعی در غرب اروپاست که کل تولید روزانه آن در ماه گذشته 3.9 میلیون بشکه معادل های نفتی بود.
 
 سایر شرکتهای تولید کننده نفت و گاز دریایی نروژ عبارتند از انی، لوندین پترولیوم ، دی ان ا ، شل و اکسون.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی