۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۱۵۳۰۱

۲ شرکت مواد پتروشیمی جریمه شدند

رایگانی گفت: بر اساس بررسی های اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از شرکت شهاب پلاست، مشاهده شد که شرکت یادشده با وجود دریافت مواد اولیه، هیچ فعالیتی نداشته و مواد را خارج از شبکه به فروش رسانده است.
۲ شرکت مواد پتروشیمی جریمه شدند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به ۲ پرونده عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در استان لرستان خبر داد و گفت: این دو شرکت در مجموع بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال جریمه شدند.
 
سیدیاسر رایگانی گفت: بر اساس بررسی های اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از شرکت شهاب پلاست، مشاهده شد که شرکت یادشده با وجود دریافت مواد اولیه، هیچ فعالیتی نداشته و مواد را خارج از شبکه به فروش رسانده است.
 
وی افزود: پرونده‌ای در این خصوص در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد تشکیل شد و موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و شعبه رسیدگی‌کننده متهم پرونده را به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 
رایگانی همچنین از تشکیل پرونده دیگری برای عرضه خارج از شبکه یک میلیون و ۳۳۴ هزار کیلوگرم مواد پتروشیمی خبر داد و اظهار داشت: مدیرعامل این شرکت با احراز تخلف به پرداخت ۱۴۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی