۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۱۵۳۳۷

نخستین نشست کاری هیئت مدیره جدید ملی حفاری

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه به انضباط مالی، انجام هر گونه تصمیم گیری بر مبنای کار کارشناسی و مطالعات فنی و مهندسی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت که یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره نیز محسوب می شود باید بر تمامی فعالیت های شرکت نظارت داشته باشد.
نخستین نشست کاری هیئت مدیره جدید ملی حفاری
 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به دنبال انتخاب و معرفی اعضای دوره جدید هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از سوی شرکت ملی نفت ایران، نخستین نشست این هیئت با حضور مهندس سید عبداله موسوی برگزار شد.
 
  در جلسه اخیر مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران که به طور فوق العاده به ریاست دکتر مسعود کرباسیان و با حضور اعضاء تشکیل شد، مهندس سید عبداله موسوی به عنوان عضو اصلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی حفاری منصوب شد.
 
همچنین بر اساس صورت جلسه مجمع آقایان بابک زنگنه، صادق قربانی، علی دقایقی و مهران مکوندی به عنوان اعضای اصلی و مسعود افشار و حمید رضا خوشایند به عنوان عضو علی البدل منصوب شدند.
 
در نشست روز یکشنبه (19 خردادماه) که با حضور اعضای هیئت مدیره سابق و جدید برگزار گردید، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت از اعضای سابق به پاس  خدمات، زحمات و اخذ تصمیمات در دوره مسئولیت تقدیر و سپس  جلسه با حضور اعضای جدید کار خود را آغاز کرد.
 
در این  جلسه که یک هزار و یکصد و هفتادمین نشست هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از بدو تاسیس به شمار می آید، مهندس موسوی ضمن تبریک به اعضای جدید، گفت: شرکت ملی نفت ایران انتظاراتی از ملی حفاری دارد که باید به این نکات توجه جدی شود زیرا این شرکت به عنوان یکی از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، نقش مهمی در تولید ایفا می کند.
 
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه به انضباط مالی، انجام هر گونه تصمیم گیری بر مبنای کار کارشناسی و مطالعات فنی و مهندسی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت که یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره نیز محسوب می شود باید بر تمامی فعالیت های شرکت نظارت داشته باشد.
 
وی انضباط اداری را هم مهم و لازم خواند و افزود: اجرای مقررات و ضوابط در این زمینه باید با دقت پیگیری گردد زیرا  نظم در کار موجب پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شده و بهره وری و بهبود راندمان را در پی خواهد داشت.
 
موسوی در همین ارتباط به موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در بخش های عملیاتی، فنی مهندسی، پشتیبانی و ستادی شرکت اشاره کرد و گفت: در این خصوص نقش مدیریت اچ اس ئی بسیار مهم و رعایت الزامات و مقررات و حساسیت در آن موجب سلامت مجموعه کارکنان و تجهیزات ، کاهش بیش از پیش ضریب حوادث،  ارائه کار و خدمات کیفی و مطابق با استانداردها می گردد.
 
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بهینه کردن هزینه ها، ایجاد توازون بین هزینه ها و در آمد ها، توجه به کاریابی و افزایش درآمدها با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش های عملیاتی و خدمات فنی، به روز رسانی و تعمیرات تجهیزات، همسو با هم افزایی بیشتر با شرکت های کارفرمایی، مراکز علمی و پژوهشی و پیمانکاران را یادآوری و برای نمونه به بازسازی سامانه جکینگ دستگاه حفاری شهید مدرس که به تازگی در نتیجه تعامل میان بخش های داخلی شرکت و بر مبنای کار مهندسی با موفقیت صورت گرفت، اشاره کرد.
 
پس از سخنان مهندس موسوی و بیان برخی نقطه نظرات اعضاء در ارتباط با هر چه بهتر برگزار شدن جلسات ، دستور جلسه عنوان و  موضوعات تنظیم شده برای طرح در این نشست جهت اخذ تصمیم مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی