۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۱۵۴۱۱
شنبه؛

جلسه نهایی درباره افزایش حقوق کارمندان

حاجی بابایی گفت: رئیس دیوان محاسبات در نامه ای به دولت اعلام کرده تا مشخص شدن موضوع، دولت صدور احکام برای حقوق و دست مزد سال 98 را متوقف کند تا این مسئله تعیین تکیف شود.
جلسه نهایی درباره افزایش حقوق کارمندان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، نماینده مردم همدان در مجلس از برگزاری جلسه نهایی کمیته مشترک دولت و مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در روز شنبه خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  از ارسال نامه رئیس  دیوان محاسبات به دولت خبر داد و گفت: رئیس دیوان محاسبات در این نامه اعلام کرده تا مشخص شدن موضوع، دولت صدور احکام برای حقوق و دست مزد سال 98 را متوقف کند تا این مسئله تعیین تکیف شود.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین از جلسه نهایی کارگروه مشترک دولت و مجلس برای افزایش حقوق کارمندان خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسه مذکور روز (شنبه 25 خرداد) با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، رئیس دیوان محاسبات، کارشناسان مرکز پژوهش‌های پارلمان و همچنین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس برگزار می‌شود.
 
منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی