۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۱۵۴۵۵

برندگان پروژه های برتر انرژی منطقه خلیج فارس در سال ۲۰۱۹

فاتیما رضایی
1398/1/6 اخبار در بخش پروژه نفت و گاز سال؛ شرکت فرآوری گاز ادنوک (ADNOC) به خاطر پروژه طویله که از آن به عنوان فصل جدید در تاریخ شکوفایی امارت متحده عربی یاد می شود و شرکت پالایشگاه ها و صنایع نفت عمان(Orpic) به خاطر پروژه بهسازی پالایشگاه صُحار، حائز کسب عنوان برتر هستند.
برندگان پروژه های برتر انرژی منطقه خلیج فارس در سال ۲۰۱۹
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، صنعت پروژه ها در منطقه خلیج فارس بسیار مهم و حیاتی می باشد به گونه ای که زیرساختار بهبود زندگی را ایجاد کرده و از اقتصاد پشتیبانی نموده و بنیان های رشد آینده را فراهم می سازد. در همین حال علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه سرمایه گذاری و انتقال دانش و نواوری را ایجاد می کند. هدف جوایز پروژه های میدMEED ، تقدیر از صنعت پروژه ها در منطقه خلیج فارس است. این جوایز به پیشتازان کیفیت و دستاورد اعطا می شود. این جوایز نه تنها به بخش ساخت و تحویل پروژه توجه دارد، بلکه ارزش و کیفیت یک پروژه در طول چرخه عمر از طراحی تا مهندسی و ساخت و کمک به جامعه و محیط زیست را مد نظر دارد.
در طول سال های 2017 و 2018، حدود 3106 پروژه به ارزش 286 میلیارد دلار در سرتاسر منطقه خلیج فارس تکمیل و راه اندازی شد. جوایز پروژه های مید رویداد سال صنعت پروژه های منطقه خلیج فارس است. شاخص های اعطای این جوایز عبارتند از؛ 1- بهبود انگیزه و مشارکت کارکنان، 2- احترام به مشتری، 3- بازاریابی شبکه ای پرنفوذ و توسعه کسب و کار، 4- افزایش و تشویق برند سازی، 5- فرصت عرضه سهام در بورس.
200 شرکت در این رویداد ثبت نام کردند و 59 شرکت نامزد کسب بهترین عنوان در 18 حوزه هستند. مراسم اعطای جوایز به شرکتهای برتر در 24 آوریل 2019 در هتل کنراد دوبی برگزار خواهد شد. شرکت های المشرق، Grant Thronton، CIOB و شرکت مهندسی ساخت چین در خاورمیانه (CSCEC) اسپانسرهای این رویداد مهم می باشند.
 مهم ترین این حوزه ها عباتند از: 1- نفت و گاز ، 2- برق، 3-آب و پساب،4- حمل و نقل ، 5-راه سازی و ...
در بخش پروژه نفت و گاز سال؛ شرکت فرآوری گاز ادنوک (ADNOC) به خاطر پروژه طویله که از آن به عنوان فصل جدید در تاریخ شکوفایی امارت متحده عربی یاد می شود و شرکت پالایشگاه ها و صنایع نفت عمان(Orpic) به خاطر پروژه بهسازی پالایشگاه صُحار، حائز کسب عنوان برتر هستند.
در بخش پروژه نیروی سال؛ ACWA Power به خاطر پروژه نیروگاهی سلاله عمان، Inco International FZCO به خاطر پروژه نیروگاهی ATA امارات در دوبی، Larsen and Toubro به خاطر پروژه نیروگاهی عثمانیه و حاویه در آرامکو سعودی، برندگان ملی این بخش به حساب می آیند.
در بخش پروژه آب سال؛ Al-Wajeed به خاطر پروژه کلان آب الواجد در عربستان سعودی، Corodex Industries به خاطر پروژه پساب پارک صنعتی دوبی ، SUEZ به خاطر پروژه آب بارکا بزرگترین تاسیسات تصفیه آب در عمان، وStantec Khonji به خاطر پساب مدینات در بحرین حائز عنوان برتر می باشند.
در میان پروژه های کوچک سال، هم شرکت خدمات میدان نفتی ابوظبی ADOS به خاطر پروژه روویس حضور دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی