۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۱۵۸۸۴

نفوذ موریانه ها در صنعت نفت

خسروجردی گفت: اولین پایه نفوذ بیگانه در حوزه نفت است که مدیران ما هم از پس آنها بر نمی آیند.
خسروجردی
خسروجردی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس سابق اتحادیه نفت، گاز و پتروشیمی از نفوذ موریانه ها در سیستم اقتصادی از جمله سازمان برنامه و بودجه و حوزه نفت سخن گفت و افزود: بانکها سومین پایه موریانه دار هستند و چهارمین پایه رشوه در امورمالیاتی است.
 
خسروجردی  با بیان اینکه اقتصاد ما چهار پایه موریانه دار (نفوذ بیگانه) دارد افزود: اولین پایه نفوذ بیگانه در حوزه نفت است که مدیران ما هم از پس آنها بر نمی آیند. دومین پایه موریانه دار سازمان برنامه و بودجه است که با هر طرحی به ویژه در بخش معادن، که می تواند اقتصاد را متحول کند، از همان ابتدای امر مخالفت و به قدری سنگ اندازی می کند که یک پروژه سه ساله بیست سال طول می کشد.
 
رئیس سابق اتحادیه نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی بانکها را سومین پایه موریانه دار معرفی کرد و افزود: بانکها رویه نزول خوری و حرام دارند و هیچ کسی هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. چهارمین پایه هم رشوه است که هم اکنون در ایران بخصوص در حوزه مالیات غوغا می کند.
 
وی علت بالا بودن رتبه ایران در جریان بین المللی و فضای کسب و کار را از عوامل ذکر شده دانست و گفت: اینگونه نیست که مسئولان ما درکی از مسائل اقتصادی نداشته باشند، مسئولان به خوبی موضوعات را می دانند اما کار از دست آنها خارج شده چراکه دشمن، نفوذی ها را در میان آنها کاشته است.
 
خسروجردی با تأکید بر اینکه سیستم های امنیتی و حفاظتی باید این افراد را شناسایی کنند و آنها را کنار بگذارند گفت: به جای این افراد باید از مدیران لایق با کارنامه درخشان به عنوان مأمور سازمان برنامه و بودجه استفاده شود.

منبع: رادیو گفت و گو 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی