کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجمع عمومی عادی پتروشیمی جم برگزار شد

21 تير 1398 ساعت 9:03

در ابتدا گزارش هیأت مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 97 قرائت شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مجمع عمومی عادی سالانه پتروشیمی جم با حضور 90/79 درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها، اعضای هیأت مدیره، بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، نماینده سازمان حسابرسی و با حضور علی سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.

 پیرو آگهی دعوت مورخ نهم تیر ماه 98 مندرج در روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) به‌منظور بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد صورت‌های مالی و عملکرد سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ماه 97 در روز چهارشنبه مورخ 98/04/19 رأس ساعت 10:00 صبح در محل سالن پژوهشگاه صنعت نفت با حضور 90/79درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها، اعضای هیأت مدیره، بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و  نماینده سازمان حسابرسی رسماٌ آغاز شد.

همچنین پیرو اساسنامه شرکت اعضاء هیات رئیسه مجمع به شرح زیر اعلام و گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد.
 آقای نجات امینی به عنوان رئیس مجمع
آقای احمد جاویدی قریچه به‌عنوان ناظر مجمع
 آقای محمدرضا پاشایی به‌عنوان ناظر مجمع
 آقای محمدرضا سعیدی به‌عنوان دبیر مجمع 
در ابتدا گزارش هیأت مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 97 قرائت و مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم در رابطه با گزارشات مذکور و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع تصمیمات زیر را به اتفاق آراء اتخاذ نمود :

- صورت‌های مالی منتهی به 97/12/29 و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب رسید.
- مقرر شد  به ازای هر سهم مبلغ 1670ریال بین سهامداران تقسیم شود.
-  "سازمان حسابرسی" بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی (اصلی و علی البدل) شرکت برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ماه 1398 انتخاب شد.
- روزنامه کثیرالانتشار " اطلاعات " جهت نشر آگهی‌های شرکت تعیین شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال 97شرکت پتروشیمی جم  با تشکر از حضور سهامداران حقیقی و حقوقی  ساعت 13:30 به کار خود خاتمه داد.


کد مطلب: 115979

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/115979/مجمع-عمومی-عادی-پتروشیمی-جم-برگزار

نفت ما
  https://www.naftema.com