۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۱۵۹۹۶

هرگونه جوشش یا نشت نفت و گاز را اطلاع دهید

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان در اطلاعیه‌ای از شهروندان این شهر خواست هرگونه حادثه تراوش یا نشت نفت و گاز را به شماره ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره‌برداری اطلاع دهند.
نشت نفت
نشت نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اطلاعیه‌ای از شهروندان این شهر خواست هرگونه حادثه تراوش یا نشت نفت و گاز را به شماره ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره‌برداری اطلاع دهند.

  به‌دنبال انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر جوشش نفت از کف یک مغازه در شهر مسجدسلیمان پس از حادثه زلزله، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان در اطلاعیه‌ای از شهروندان این شهر خواست هرگونه حادثه تراوش یا نشت نفت و گاز را به شماره ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره‌برداری اطلاع دهند.

در این اطلاعیه آمده است: برای تماس با تلفن ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره‌برداری، نیاز به گرفتن پیش شماره (کُد) از تلفن ثابت و همراه نیست و گرفتن شماره یادشده کافی است. ضمن آنکه تماس با این شماره رایگان بوده و هزینه‌ای برای شهروندان نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه (17، تیرماه) زلزله ۵.۷ ریشتری، استان خوزستان، حوالی مسجدسلیمان را لرزاند که محل اصلی زلزله، منطقه گلگیر در نزدیکی هفتکل اعلام شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی