۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۱۶۰۵۱

حکم ۱۵ سال حبس ریخته گران قطعی شد

  امیر قهرمانی گفت: دادستان تهران و رئیس وقت قوه قضائیه بر اساس پیشنهاد مشاوران خود اعمال ماده ماده ۴۷۷ می‌کنند و در نهایت پرونده برای یکی از شعبات دیوان عالی ارسال شد که در نهایت آن شعبه حکم ۱۵ سال حبس پیروز و فیروز ریخته گران تأیید شد.
دادگاه
دادگاه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نماینده دادستان تهران از قطعی شدن حکم ریخته گران خبر داد.

  امیر قهرمانی در جمع خبرنگاران در خصوص قطعی شدن حکم ریخته گران توضیح داد: ریخته گران و برادرش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۱۵ سال حبس محکوم شده بودند. پس از اعتراض به شعبه‌ای از دیوان ارسال شد و دیوان حکم بدوی را نقض کرد.

در پرونده بانک سرمایه اگر کیفرخواستی صادر شود و به دادگاه احضار شوند؟ گفت: ۴۰۰ متهم هستند که برخی آمدند و کیفرخواست آنها صادر و در نوبت دادگاه قرار دارد. کیفرخواست عده‌ای هم در نوبت صدور است. پرونده ریخته گران هم در مرحله تحقیقات است و در مسیر قرار نهایی قرار دارد.

وی افزود: دادستان تهران و رئیس وقت قوه قضائیه بر اساس پیشنهاد مشاوران خود اعمال ماده ماده ۴۷۷ می‌کنند و در نهایت پرونده برای یکی از شعبات دیوان عالی ارسال شد که در نهایت آن شعبه حکم ۱۵ سال حبس پیروز و فیروز ریخته گران تأیید شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این افراد بیرون از زندان بودند؟ گفت: این حکم قطعی نشده بود.

نماینده دادستان در پاسخ به این سوال که پرونده‌های غندالی و امامی به کجا رسید؟ گفت: امیدواریم این پرونده‌ها تا شهریور به کیفرخواست برسند.


منبع: مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی