۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۱۶۰۶۷

قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

روز دوشنبه تولید کنندگان شروع به از سرگیری حدود سه چهارم از تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک کردند که به دلیل وقوع طوفان بری تعطیل شده بود.
دکل نفتی
دکل نفتی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   در حالی که تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک پس از پایان طوفان بری به حالت عادی خود بازگشته و در حالی که انتظار می رود تولید نفت شیل آمریکا بار دیگر رکوردشکنی کند، قیمت نفت پس از کاهش در جلسه قبل امروز تغییر اندکی شاهد بود.

بر اساس این گزارش قیمت هر بشکه نفت برنت امروز به 66 دلار و 48 سنت رسید. نفت برنت دیروز 0.4 درصد ارزان شده بود. قیمت نفت خام آمریکا هم تنها با 7 سنت کاهش به 59 دلار و 51 سنت رسید. نفت خام آمریکا نیز دیروز حدود یک درصد افت داشت.

روز دوشنبه تولید کنندگان شروع به از سرگیری حدود سه چهارم از تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک کردند که به دلیل وقوع طوفان بری تعطیل شده بود.

فیل زیبل، اقتصاددان ارشد بانک ملی استرالیا در این باره گفت: «طوفان آنطور که انتظار می رفت شدید نبود و این خبری خوب است، اما همچنان سکوهایی هستند که حدود 69 درصد از تولید آنها تعطیل شده است.»

کارکنان در حال بازگشت به بیش از 280 سکوی تولید نفتی هستند که به دلیل طوفان تخلیه شده بود. چند روزی طول می کشد تا تولید به سطح قبلی خود برگردد.

بازار همچنین تحت تاثیر نشانه هایی از افزایش بیشتر تولید نفت آمریکاست. با افزایش قابل توجه تولید نفت شیل در سال های اخیر، آمریکا با پشت سر گذاشتن روسیه و عربستان به بزرگترین تولید کننده نفت جهان تبدیل شده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده که تولید نفت این کشور از 7 میدان اصلی نفت شیل با حدود 49 هزار بشکه افزایش در ماه اوت به 8.55 میلیون بشکه در روز خواهد رسید. در حال حاضر کل نولید نفت خام آمریکا به بیش از 12 میلیون بشکه در روز می رسد.

منبع: تسنیم 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی