۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۱۶۰۷۵

زنگنه تضمین فروش نفت داد

زنگنه گفت: از همه کسانی که خریدار نفت ایران هستند، چه شرق و چه غرب، استقبال می‌کنیم،  اما اینکه کسی قرارداد ببندد و خودش نخرد، نمی‌توانیم مجبور کنیم که به زور پای قراردادش بایستد.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  وزیر نفت با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم خللی در فروش نفت ایران ایجاد شود.
  
علی ساری عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز(سه‌شنبه، 25 تیر) این فراکسیون با حضور زنگنه وزیر نفت، گفت: آقای زنگنه در این جلسه عنوان کرد که در سطح داخلی انتظار به حمایت‌های ویژه‌ای از صنعت نفت و مجموعه وزارت نفت وجود دارد.

وی افزود: زنگنه در این جلسه گفت که اگر عده ای فکر می‌کنند با چند حرف و تهیه گزارش، من در این جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی، از کوره در بروم، این طور نیست و خیلی توانمندتر هستم و از کوره در نمی‌روم و هنوز هم با تمام قدرت هستم.
 
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های زنگنه در جلسه این فراکسیون، اظهار داشت: وزیر نفت در این جلسه، در ارتباط با تعاملات خودش در حوزه فروش نفت مواردی مطرح کرد و گفت که از همه کسانی که خریدار نفت ایران هستند، چه شرق و چه غرب، استقبال می‌کنیم،  اما اینکه کسی قرارداد ببندد و خودش نخرد، نمی‌توانیم مجبور کنیم که به زور پای قراردادش بایستد.

ساری اضافه کرد: زنگنه در این جلسه تضمین داد که فروش نفت ایران در هر شرایطی، به‌خصوص در شرایط تحریم ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم خللی در این حوزه برای فروش نفت ایجاد شود؛ تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر مباحث زنگنه مربوط به حوزه تحریم و شرایط موجود تحریم بود و گفت که تا آخرین لحظه‌ای که در وزارت نفت هستم، تلاش می‌کنم با تمام توان این شرایط تحریمی را پشت سر بگذاریم.

منبع: تسنیم 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی