۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۱۶۱۸۴

استفاده جدید از خوراک پتروشیمی‌ها

 رسول اشرف زاده از برنامه این شرکت برای استفاده از خوراک پتروشیمی‌ها همزمان با ساخت واحد‌های بالادستی  برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته خبر داد.
 رسول اشرف زاده
 رسول اشرف زاده
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،    مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان  از برنامه این شرکت برای استفاده از خوراک پتروشیمی‌ها همزمان با ساخت واحد‌های بالادستی  برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته خبر داد.

 رسول اشرف زاده، با تاکید بر بسترسازی مناسب انجام شده در شرکت پترو ایرانیان، ادامه داد: امیدوارم با بازنگری ساختار سازمانی به سمت چابک سازی سازمان حرکت کنیم.

 به گفته او با کمک و حمایت هیات مدیره و کارکنان ضمن حفظ ارزش‌های انسانی و نگاه ارزشی حاکم بر شرکت می توان فضای همدلی و همکاری ایجاد کرد وبه در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف این مجموعه هر چه با نشاط‌تر پیش رفت.

 مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با اشاره به طرح مطالعاتی پارک پلی پروپیلین، گفت: همزمان با ساخت واحدهای بالادستی قصد داریم از خوراک این پتروشیمی‌ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه خواهد شد.

 کریم بروفرد معاونت مالی و سرمایه گذاری پترول شرکت پتروایرانیان نیز از این شرکت به عنوان شرکتی استراتژیک در زنجیره ارزش تولید در غرب کشور یاد کرد و گفت: این شرکت از جایگاه استراتژیکی بالایی برخوردار است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و آخرین حلقه ارزش تولیدات ایلام نقش بسزایی دارد.

 به گفته او این شرکت منشاء و مبدا بهره برداری از آخرین حلقه ارزش الفین است.

 گفتنی است مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت پترو ایرانیان با حضور مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان برگزار شد و دراین جلسه از زحمات مسعود شفیعی تجلیل و محمود هاشم‌زاده به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی