۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۱۱۶۲۱۴

گاز مشترکین آملی امروز وصل می‌شود

عسگری گفت: اکنون تیم‌های امداد و عملیات شرکت گاز استان مازندران در محل حادثه حضور دارند و با کنترل شرایط، در حال بررسی دقیق حادثه و انجام اقدام‌های ترمیمی و تعمیرات لوله حادثه‌دیده هستند.
گاز مشترکین آملی امروز وصل می‌شود
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز مشترکانی که گاز مصرفی آنها به سبب آسیب‌دیدگی خط انتقال گاز آمل قطع شده است، امروز وصل می‎شود.

 محمد عسگری، سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران به دنبال نشتی گاز در خط لوله ۱۲ اینچ انتقال گاز آمل، گفت: ساعت ۶ عصر دیروز (دوشنبه، ۳۱ تیرماه) بر اثر انجام عملیات ساختمانی، گودبرداری ساختمان و برخورد میل‌گرد با خط لوله ۱۲ اینچ انتقال گاز آمل به سمت امامزاده عبدالله، لوله دچار آسیب و به دنبال آن، نشتی گاز شد.

وی افزود: پس از بروز این حادثه، جریان گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطع و در نتیجه، گاز تعدادی از مشترکان مسیر امامزاده عبدالله با هدف ایجاد شرایط ایمن و نیز جلوگیری از بروز حادثه و حفظ سلامت شهروندان قطع شد.

عسگری ادامه داد: اکنون تیم‌های امداد و عملیات شرکت گاز استان مازندران در محل حادثه حضور دارند و با کنترل شرایط، در حال بررسی دقیق حادثه و انجام اقدام‌های ترمیمی و تعمیرات لوله حادثه‌دیده هستند. تعمیرات خط لوله در جریان است و با تدابیر و تمهیدات در نظر گرفته‌شده، گاز همه مشترکان امروز وصل می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای