۲
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۱۶۲۳۱

جوابیه پالایش نفت امام خمینی به یک گزارش + پاسخ " نفت ما "

روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در پاسخ به گزارش نفت ما گفته است: تا این لحظه هیچگونه فروشی به شرکت پتروشیمی صورت نپذیرفته و نگارنده خبر به اشتباه یا به عمد موضوع پرج را فروش گاز هیدروژن فرض نموده است.
جوابیه
جوابیه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   در پاسخ به خبری تحت عنوان “در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند چه خبر است؟” (منتشر شده در سایت نفت ما)؛ جوابیه؛ در ذیل آمده است. 

از مدیران سایت مزبور خواسته شده که پاسخ زیر؛ عیناً جهت تنویر افکارعمومی در آن سایت درج گردد.

براساس طراحی فاز دوم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، واحدهای هیدروژن در حداقل ظرفیت عملیاتی است که شرایط و پتانسیل افزایش و فروش هیدروژن در این واحدها وجود دارد. لذا این شرکت در یک اقدام مثبت و طی یک موافقت برد – برد و در اقدامی عملی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، به منظور فعال نگه داشتن بعضی از واحدهای شرکت پتروشیمی در زمان تعمیرات اساسی آن شرکت، اقدام به ایجاد خط ارتباطی با شرکت مذکور و با پیش بینی دقیقترین میتر جرمی و همچنین جریان نگار معمولی در طراحی، جهت استفاده از هیدروژن یا گازهای مازاد این شرکت، با هزینه خریدار و طی عقد قرارداد نموده است که پس از اتمام عملیات لوله گذاری، لازم بود به منظور آماده سازی و عاری سازی خط از ناخالصی ها، مسیر مذکور پرج گردد. بنابراین با هماهنگی های انجام شده پرج خط مذکور ابتدا توسط نیتروژن سپس توسط گاز هیدروژن شروع و به محض حصول خلوص مورد نیاز در انتهای خط پالایشگاه که توسط آزمایشگاه این شرکت به تائید رسید، عملیات پرج اتمام و خط از سرویس خارج گردید.

این گزارش تاکید دارد تا این لحظه هیچگونه فروشی به شرکت پتروشیمی صورت نپذیرفته و نگارنده خبر به اشتباه یا به عمد موضوع پرج را فروش گاز هیدروژن فرض نموده است.

لازم به توضیح است خطوطی که مقرر بود این هیدروژن را به بعضی از واحدهای پتروشیمی جهت مصرف انتقال دهد، تا این لحظه در داخل شرکت پتروشیمی هنوز آماده نگردیده و اصولاً امکان استفاده از این خط تا این لحظه میسر نبوده است و این عملیات پرج تا آستانه تحویل خط در پتروشیمی انجام شده است.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

پاسخ "نفت ما"
"نفت ما" بنا ندارد پاسخی به این جوابیه بدهد فقط یک نکته را جهت تنویر اذهان مخاطبان فهیم خود یادآوری می نماید ؛ آنهم در قالب این سوال که : " آیا پرج یک خط طی ۴ روز انجام می شود ؟! و واقعا این پاسخ به لحاظ فنی جای دفاع دارد ؟! 

داوری را به مخاطبان ارجمند خود وامی نهیم !
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


پالایشگاهی
واقعا اگر فهم داشته باشند دیگه بعد از گند زدند و لو رفتن ، جوابیه نمیدهند
یک نفتی
جالب است که در پاسخ خود هم نهایت سو استفاده را از بیانات مقام رهبری کر ده اند
حسینی
رونق تولید ؟!!!!!! عجب !!!!!
ب.ا
بنازم به پاسخ نفت ما .
آفرین ، آفرین
ما که نفهمیدیم چی گفته پالایشگاه شازند
امیدی
نهادهای نظارتی بدانند که یک خط را ۴ روز پرج نمیکنند !
موسوی
این گندکاری ها در این پالایشگاه زیاده
با سلام و دعای خیر لطفا عنایت فرمائید ۴ روز توسط چه کسی تایید می گردد ضمن اینکه اصل قسمت پاسخ این است که این خط تا آستانه ورود به پتروشیمی نصب و تست شده و حتما از جنابعالی و خبرنگار شما با افتخار دعوت می شود از محل رویت و گزار تهیه نمایید تا....!!!
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی