۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۱۶۲۹۳

قیمت نفت همچنان نزولی خواهد بود

 تهدید ترامپ برای وضع عوارض بیشتر بر واردات چین، بازار را در روز پنجشنبه تکان داد و بر قیمت نفت هم تاثیر گذاشت.
نفت
نفت

 

 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  تهدید اخیر ترامپ برای وضع عوارض بیشتر بر کالاهای چینی به همراه نگرانی در مورد تقاضای مشتریان بر قیمت نفت تاثیر می گذارد و آن را پایین می آورد و این شرایط احتمالا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

 تهدید ترامپ برای وضع عوارض بیشتر بر واردات چین، بازار را در روز پنجشنبه تکان داد و بر قیمت نفت هم تاثیر گذاشت.

 نفت خام وست تگزاس اینترمدیت شاهد بیشترین کاهش طی چهار سال گذشته پس از اعلام وضع عوارض 10 درصدی ترامپ بر 300 میلیارد دلار از کالاهای چینی بود. این عوارض از اول سپتامبر اجرایی می شوند. آمریکا و چین از سال گذشته در یک جنگ تجاری گیر افتاده اند و مذاکرات اخیر بین مقامات دو کشور در شانگهای هیچ دستاوردی نداشته است.

 اشلی پیترسون، تحلیل‌گر ارشد بازار نفت در استراتوس ادوایزرز، گفت که تهدید اخیر ترامپ برای وضع عوارض به همراه نگرانی در مورد تقاضای مشتریان بر قیمت نفت تاثیر می گذارد و آن را پایین می آورد و این شرایط احتمالا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

  در حالی که درآمدهای نفتی چورون و اکسون نقطه امیدی برای صنعت نفت است، به گفته پیترسون، به خاطر وضع عوارض جدید، تعیین قیمت نفت در آینده سخت است.

 نفت خام وست تگزاس اینترمدیت طی هفته گذشته کاهش داشت و در روز جمعه 55.64 دلار در هر بشکه معامله شد.

 پیترسون گفت:«قیمت نفت در طی تابستان محدود خواهد بود و دلیل آن نگرانی و رکودی است که الان هم دچار آن هستیم. فعلا فقط باید منتظر پاسخ چین باشیم».

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی