۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۱۶۳۰۱

کاهش تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا

این کاهش، بیشترین کاهش هفتگی متوالی از ماه مارس است که حفاران در آن برای 6 هفته متوالی از تعداد دکل‌های فعال کاستند.
دکل‌های نفتی
دکل‌های نفتی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  ازآنجایی که شرکت‌های انرژی آمریکا به جای تولید بر افزایش درآمد تمرکز کرده‌اند، هفته گذشته برای پنجمین هفته متوالی از تعداد دکل‌های فعال نفتی این شرکت‌ها کاسته شد.

 شرکت‌های انرژی آمریکا هفته گذشته برای پنجمین هفته متوالی از تعداد دکل‌های فعال نفتی خود کاستند.

بنا بر گزارش بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان، حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 2 آگوست 6 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل‌های فعال این کشور به 770 دکل رسید که کمترین میزان از فوریه 2018 به شمار می‌رود.

این کاهش، بیشترین کاهش هفتگی متوالی از ماه مارس است که حفاران در آن برای 6 هفته متوالی از تعداد دکل‌های فعال کاستند.

طی هفته مشابه سال گذشته 859 دکل فعال بودند.

شمارش تعداد دکل‌ها به عنوان شاخص تولید آتی نفت دیده می‌شود که در 8 ماه گذشته به علت کاهش هزینه‌ها از سوی شرکت‌های اکتشاف و تولید برای فعالیت‌های جدید حفاری کاهش یافته است. این شرکت‌ها بر روی رشد درآمدها به جای افزایش تولید متمرکز شده‌اند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا چهارشنبه در گزارش تولید خود اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا از رکورد 12.13 میلیون بشکه در روز در ماه آوریل، به 12.11 میلیون بشکه در ماه می کاهش یافته است.

بر اساس پیش‌بینی این سازمان، مجموع تولید نفت خام آمریکا در سال جاری به رکورد 12.36 میلیون بشکه در روز در سال 2019 خواهد رسید که از رکورد بی‌سابقه 10.96 میلیون بشکه سال 2018 بیشتر است.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی