۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۱۶۳۴۶

مجوز فروش فرآورده های نفتی برای روستاهای مرزی

کاظم زاده  گفت: این قانون تا کنون در استان استفاده نشده و با پیگیری ها از بهمن ماه سال گذشته اجرایی شده و روستاهای با شعاع ۲۰کیلومتر از مرز می توانند از مزایای این قانون بهره مند شوند.
شادمهر کاظم زاده
شادمهر کاظم زاده
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نماینده شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: از این پس روستاهای با شعاع ۲۰ کیلومتر از مرز در استان از مزایای فروش فرآورده های نفتی بهره مند می شوند.

شادمهر کاظم زاده  گفت: این طرح از قبل در کشور اجرایی شده و در استان ایلام با پیگیری ها از بهمن ماه سال گذشته اجرایی شد.

وی یکی از وظایف حاکمیت و دولت را استقرار و پایداری جمعیت در مناطق مرزی برشمرد که در این راستا قانون اختصاص سهمیه صادرات فرآورده های نفتی برای خانوارهای ساکن روستای های مرزی  که این قانون تا کنون در استان استفاده نشده و با پیگیری ها از بهمن ماه سال گذشته اجرایی شده و روستاهای با شعاع ۲۰کیلومتر از مرز می توانند از مزایای این قانون بهره مند شوند.

نماینده حوزه جنوب در مجلس و شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس این قانون هر خانوار روزانه از ۱۵۰ لیتر سهمیه سوخت بهره مند می شود و هزینه فروش این میزان مبلغ حدود پنج میلیون ریال در ماه برای هر خانوار است که در قالب تشکل های تعاونی انجام می شود.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی