کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم جدید برای وزیر نفت

19 مرداد 1398 ساعت 17:25

معاون اول رئیس جمهوری بیژن زنگنه، وزیر نفت را به‌عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های خوزستان و بوشهر تعیین کرد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  معاون اول رئیس جمهوری در ابلاغیه‌های جداگانه به اعضای هیئت دولت، جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های مختلف کشور را تعیین کرد. براساس این ابلاغیه، بیژن زنگنه، وزیر نفت به‌عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌های خوزستان و بوشهر تعیین شد.

  در ابلاغیه‌ اسحاق جهانگیری آمده است: نتایج مطلوب حضور جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها در سال‌های اخیر برای پیشبرد اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، درخواست مسئولان استان‌های کشور مبنی بر ادامه طرح مزبور برای امسال، تسهیل و رفع موانع و چالش‌های اجرای موثر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها به‌ویژه در شرایط تحریم و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تحقق شعار سال ۱۳۹۸ که تحت عنوان رونق تولید نامگذاری شده‌ است، دلایل انتصاب جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها عنوان شده است.

وی از جانشینان خود به‌عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خواسته است با حضور موثر در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌های یادشده، با همکاری همه دستگاه‌های ملی و استانی و دبیرخانه ستاد، همسو با تحقق اهداف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان‌های یادشده، پیگیری‌ها و اقدام‌های لازم را انجام دهند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه در اجرای این حکم همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند، عنوان کرد: ضروری است گزارش فصلی پیشرفت فعالیت‌ها به اینجانب ارسال شود و در صورت نیاز به مجوزهای خاص یا مصوبه ستاد، مراتب به‌همراه گزارش‌های توجیهی به دبیرخانه ستاد منعکس تا در نخستین فرصت اقدام لازم انجام شود.


کد مطلب: 116434

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116434/حکم-جدید-وزیر-نفت

نفت ما
  https://www.naftema.com