کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات بیشتر از نامه رهبر کره‌شمالی به ترامپ

20 مرداد 1398 ساعت 7:57

به نوشته رئیس‌جمهوری آمریکا، نامه رهبر کره شمالی، نامه‌ای طولانی بود و بخش زیادش مربوط به گلایه از رزمایش مضحک و گران بود.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، دونالد ترامپ اعلام کرد، رهبر کره شمالی بابت آزمایش‌های موشکی اخیر «یک عذرخواهی کوچک» کرده است.
 
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از آن که از دریافت «نامه‌ای بسیار زیبا» از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، خبر داده بود، به جزئیاتی از این نامه اشاره کرد.

ترامپ در پیام‌هایی توئیتری نوشت: رهبر کره شمالی در نامه‌اش به من، خیلی محترمانه گفته است مایل به دیدار و شروع مذاکرات به محض پایان رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی است.

به نوشته رئیس‌جمهوری آمریکا، نامه رهبر کره شمالی، نامه‌ای طولانی بود و بخش زیادش مربوط به گلایه از رزمایش مضحک و گران بود.

ترامپ نوشت، کیم جونگ اون در نامه‌اش بابت آزمایش موشک‌های کوتاه‌برد اخیر این کشور «یک عذرخواهی کوچک» هم کرده و نوشته است «وقتی رزمایش‌ها تمام شود این آزمایش‌ها هم متوقف خواهد شد».

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون ۳۰ ژوئن در منطقه مرزی دو کره با یکدیگر دیدار و موافقت کردند که گفت‌وگوهای دو طرف از سر گرفته شود.

با این که وزیر خارجه آمریکا پس از این دیدار گفت که مذاکرات جدید از ماه ژوئیه آغاز می‌شود اما خبری در این باره منتشر نشد و کره شمالی نیز در روزهای اخیر چند آزمایش موشکی انجام داد.

ترامپ در توئیت‌های خود بر تمایلش به دیدار دوباره با کیم جونگ اون «در آینده‌ای نه چندان دور» تأکید کرده و بار دیگر نوشته است: یک کره شمالی عاری از سلاح هسته‌ای این کشور را به یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان رهنمون خواهد کرد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، ترامپ پیش‌تر گفته بود: فکر می‌کنم نشست دیگری خواهیم داشت. او واقعا نامه سه صفحه‌ای زیبایی نوشت که از ابتدا تا انتهایش واقعا زیبا بود.


کد مطلب: 116436

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116436/جزئیات-بیشتر-نامه-رهبر-کره-شمالی-ترامپ

نفت ما
  https://www.naftema.com