۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۱۶۴۹۵

سقوط هواپیمای آموزشی در گرمسار با ۲ کشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: متأسفانه 2 نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.
سقوط هواپیمای آموزشی در گرمسار با ۲ کشته
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در پی سقوط یک فروند هواپیمایی فوق سبک آموزشی در شهرستان گرمسار ۲ سرنشین آن کشته شدند.
 
 این هواپیمای فوق سبک صبح امروز در حوالی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و در یک کیلومتری فرودگاه خصوصی افلاک آسیا در این شهرستان دچار سانحه شده و سقوط کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر از اعزام 2 اکیپ امدادی به محل سقوط این هواپیما خبر داد.

علی آقا یحیایی اظهار داشت: این حادثه را ساعت 9 صبح امنیت پرواز فرودگاه افلاک آسیا به هلال‌احمر استان سمنان خبر داده است.

وی افزود: به‌محض اطلاع این حادثه، 2 اکیپ شامل 6 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: متأسفانه 2 نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.

یحیایی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات همچنان به اتمام نرسیده است و پایان عملیات هنوز اعلام‌نشده است تصریح کرد: به‌محض کسب اطلاعات تکمیلی، به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.
 

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی