۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۱۶۵۳۶

حضور اجباری کارگران «شل» در سخنرانی ترامپ

شرکت شل گفت: «ما دریافتیم که برخی تصمیم به عدم حضور در مراسم گرفتند و این نکته که پول این ساعت‌ها را دریافت نخواهند کرد با آن‌ها مطرح شد.»
سخنرانی ترامپ
سخنرانی ترامپ
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  کارگران شرکت پتروشیمی شل در پنسیلوانیا بالاجبار در یکی از کارزارهای رئیس‌جمهوری آمریکا، در این شهر شرکت کردند.
 
کارگران شرکت پتروشیمی شل در پنسیلوانیا بالاجبار در یکی از کارزارهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در این شهر شرکت کردند. روزنامه «پیتسبورگ پست گزت» در گزارشی اعلام کرد که این کارگران یا باید در مراسم شرکت می‌کردند یا آن‌که با خطر کسری حقوق مواجه می‌شدند. 

این روزنامه گزارش داده که پیمانکار این کارگران گفته که شرکت در این مراسم «اجباری نیست.»  اما وی در ادامه گفت تنها کارگرانی که در ساعت هفت صبح در محل کار حاضر شوند و کارت‌های هویت‌شان اسکن شود و در سخنرانی شرکت کنند برای این ساعت پول دریافت می‌کنند. 

شرکت شل در بیانیه‌ای که در اختیار روزنامه نیویورک تایمز گذاشته است، گفت: «ما دریافتیم که برخی تصمیم به عدم حضور در مراسم گرفتند و این نکته که پول این ساعت‌ها را دریافت نخواهند کرد با آن‌ها مطرح شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «مانند هر روز کاری، چنانچه شخصی تصمیم بگیرد که در ساعات کاری مقرر در محل کارش حضور پیدا نکند، نمی‌تواند حقوق کامل دریافت کند.»

منبع: ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی