۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۱۶۶۱۲

محصول پتروشیمی مروارید خلوص بسیار بالایی دارد

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید گفت: محصول تولیدی در شرکت پتروشیمی مروارید خلوص بسیار بالایی دارد و از با کیفیت ترین محصولات می باشد ، تمامی این فرایند و محصولات بدست فرزندان این خاک و بوم و بدون نیاز به هیچ نیروی خارجی تولید می گردد.
محصول پتروشیمی مروارید خلوص بسیار بالایی دارد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با جمعی از اصحاب رسانهء جنوب استان بوشهر برگزار شد.

 در آغاز این نشست، مختاری رییس روابط عمومی و امور فرهنگی این شرکت ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و همچنین شهدای رسانه، از حضور اصحاب رسانه در شرکت پتروشیمی مروارید تشکر و قدردانی نمود.

سپس فیلم معرفی مجتمع برای حاضرین پخش و همچنین خانم زارع به ارایهء فعالیت های زیست-محیطی صورت گرفته در شرکت پتروشیمی مروارید و محیط پیرامونی مجتمع پرداخته و بیان داشتند که در ایران اولین شرکت هستیم که سیستم مدیریت کربن را پیاده سازی کرده ایم.

در ادامه نشست مهندس جوکار مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید، ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار، گزارش جامعی از فعالیت های صورت گرفته در مجتمع از جمله : ظرفیت های تولیدی اتیلن، MEG و دیگر محصولات، صادرات محصولMEG، طرح های آتی و توسعه ای و ... را ارائه نمودند.

وی در ادامه سخنان خود به توانمندی های مجتمع پتروشیمی مروارید اشاره نموده و افزود : دانش فنی راه اندازی دو واحد تولیدی را در سال 2005 از فرانسه خریداری کردیم هر چند دیگر این دانش را به ایران نمی فروشند. با همین دانش و توسعه آن، امروز مقابل دشمنان ایران ایستاده ایم و دشمنان هم می دانند چه دانشی در اختیار ایران است. 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه محصول تولیدی در شرکت پتروشیمی مروارید خلوص بسیار بالایی دارد و از با کیفیت ترین محصولات می باشد ، اشاره کرد  که تمامی این فرایند و محصولات بدست فرزندان این خاک و بوم و بدون نیاز به هیچ نیروی خارجی تولید می گردد.

در پایان سخنان، مهندس جوکار ضمن ابراز علاقمندی این مجتمع به ارتباط با اجتماع پیرامونی، اظهار داشت: به رسانه ها برای کمک به اجرای تکالیف و خدمت به کشور نیاز داریم و نقش شما در شرایط کنونی کشور بسیار خطیر است. 

این نشست با پرسش و پاسخ اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر از مدیران شرکت پتروشیمی مروارید ادامه پیدا کرد و خبرنگارن به طرح دیدگاه ها، دغدغه ها و انتظارات خود پرداختند.

پایان بخش این نشست نیز بازدید اصحاب رسانه حاضر از واحدهای الفین، MEG و سکوی آبگیر (سرویس های جانبی) مجتمع مروارید و آشنایی با فرایندهای تولید محصولات پتروشیمی بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی