۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۱۶۷۴۳

دزدی از خط لوله نفت صادراتی

رضازاده گفت: انشعاب گیری غیرقانونی از خط لوله ۱۶ اینچ صادراتی، از سوی افراد خاطی و ناشناس در طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی منجر به بروز حادثه نشت نفت در زمین‌های منابع طبیعی، در مجاورت جاده اهواز خرمشهر شده است.
میدان نفتی آزادگان
میدان نفتی آزادگان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت مهندسی و توسعه نفت از مهار نشت نفت از انشعاب غیر مجاز خط لوله صادرات میدان نفتی آزادگان شمالی خبرداد.

 در پی انتشار خبری مبنی بر انشعاب‌گیری غیر مجاز از خط لوله ۱۶ اینچ صادرات طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی، کورش رضازاده، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) گفت: انشعاب گیری غیرقانونی از خط لوله ۱۶ اینچ صادراتی، از سوی افراد خاطی و ناشناس در طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی منجر به بروز حادثه نشت نفت در زمین‌های منابع طبیعی، در مجاورت جاده اهواز خرمشهر شده است.

وی افزود: حادثه نشت نفت روز سه‌شنبه (پنجم شهریورماه) توسط تیم گشت حراست شرکت مهندسی و توسعه نفت مشاهده و اطلاع‌رسانی شد و عوامل اجرایی و بهره‌برداری طرح، همراه با تجهیزات لازم نسبت به اجرای عملیات پیشگیری و مسدود کردن محل انشعاب، اقدام‌های لازم را به عمل آوردند.

شایادن یادآوری است که این حادثه به سرعت به دادستان عمومی شهرستان اهواز اطلاع‌رسانی شده و با هماهنگی و مجوز دادستان و همچنین، نظارت نیروی انتظامی منطقه، عملیات پاکسازی و انتقال مواد هیدروکربنی نشت یافته به کارخانه فرآورش طرح آزادگان شمالی صورت پذیرفت و هم اکنون تیم‌های بهره‌برداری و تعمیرات، مشغول پیگیری و پاکسازی کامل محیط طبیعی در منطقه هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی