کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

 شهردار منطقه 13 خبر داد:

آماده سازی مرز خسروی برای ورود زائران اربعین  

11 شهريور 1398 ساعت 13:43

 شهردار منطقه 13 گفت: عملیات آماده سازی مرز خسروی با محوریت معاونت های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه و هیئت همراه که به منظور نیازسنجی خدمت رسانی به زائرین به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن اعلام این خبر گفت: بهسازی، مناسب سازی و همچنین ایجاد تسهیلات مناسب توسط شهرداری منطقه 13 تهران برای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی انجام می شود.

 وی افزود: با توجه به پیش بینی استقبال کم نظیر مردم از مراسم اربعین حسینی و عبور از مرز خسروی، تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده است.

 شهردار منطقه 13 اضافه کرد: عملیات آماده سازی این پایانه مرزی با محوریت معاونت های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

 گفتنی است مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ صبح امروز (10 شهریورماه) به همراه دکتر زنگیشه دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران و تنی چند از معاونین و مدیران شهری، ضمن بازدید از مرز خسروی، در محل استانداری شهرکرمانشاه و فرمانداری شهرستان قصرشیرین حضور و با تشکیل جلساتی به بررسی امکانات مورد نیاز پرداختند.


کد مطلب: 116817

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116817/آماده-سازی-مرز-خسروی-ورود-زائران-اربعین

نفت ما
  https://www.naftema.com