۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۱۶۸۱۷
 شهردار منطقه 13 خبر داد:

آماده سازی مرز خسروی برای ورود زائران اربعین  

 شهردار منطقه 13 گفت: عملیات آماده سازی مرز خسروی با محوریت معاونت های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
مرتضی رحمان زاده
مرتضی رحمان زاده
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه و هیئت همراه که به منظور نیازسنجی خدمت رسانی به زائرین به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن اعلام این خبر گفت: بهسازی، مناسب سازی و همچنین ایجاد تسهیلات مناسب توسط شهرداری منطقه 13 تهران برای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی انجام می شود.

 وی افزود: با توجه به پیش بینی استقبال کم نظیر مردم از مراسم اربعین حسینی و عبور از مرز خسروی، تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده است.

 شهردار منطقه 13 اضافه کرد: عملیات آماده سازی این پایانه مرزی با محوریت معاونت های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

 گفتنی است مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ صبح امروز (10 شهریورماه) به همراه دکتر زنگیشه دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران و تنی چند از معاونین و مدیران شهری، ضمن بازدید از مرز خسروی، در محل استانداری شهرکرمانشاه و فرمانداری شهرستان قصرشیرین حضور و با تشکیل جلساتی به بررسی امکانات مورد نیاز پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی