۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۱۶۸۵۰

ظریف: برجام هنوز نمرده است

ظریف با تاکید بر این موضوع که هرگز درباره برجام مذاکره مجدد انجام نخواهد شد، گفت با برجام یا بدون آن آینده خود را خواهیم ساخت و گزینه های زیادی در اختیار داریم.
محمد جواد ظریف
محمد جواد ظریف
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه‌ای با انتقاد از عمل نکردن اروپایی ها به تعهداتشان در برنامه جامع اقدام مشترک گفت که با این وجود برجام هنوز نمرده است.

  «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها در برجام گفت که با این وجود هنوز این توافق نمرده و صحبت درباره مرگ آن زود می باشد.

وی به سفر چند روز پیش عباس عراقچی، معاون خودش به فرانسه اشاره کرد و گفت وی در این سفر با مقامات فرانسوی درباره اجرای تعهدات اروپایی‌ها گفت‌وگو کرده است.

ظریف در ادامه این مصاحبه با تاکید بر این موضوع که هرگز درباره برجام مذاکره مجدد انجام نخواهد شد، گفت با برجام یا بدون آن آینده خود را خواهیم ساخت و گزینه های زیادی در اختیار داریم.

وزیر امور خارجه ایران به آمادگی تهران برای مذاکره با عربستان سعودی درباره امنیت منطقه اشاره کرد و گفت که تهران و ریاض باید موضوعاتی که بین دو کشور وجود دارد را با صورت مسالمت آمیز حل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی