کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح نمایندگان برای مدیران حامی تحریم

13 شهريور 1398 ساعت 11:18

 جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح جدیدی برای جریمه مدیرانی که به نوعی از تحریم‌ها حمایت کرده و یا با شرکت‌ های تحریمی همکاری نکنند را تدوین کرده اند.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار جریمه مدیران حامی تحریم‌های خارجی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

متن کامل این طرح به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
جناب آقای لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

مقدمه توجیهی:
مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی که در راستای تحریم‌های آمریکا اقدام کنند و با افراد و نهادهای تحریم شده ایرانی همکاری نکنند و در ارائه هرگونه خدمات متعارف سازمانی که مسئولیت آن را برعهده دارند به این افراد و مجموعه‌ها کوتاهی کنند، مرتکب جرم علیه امنیت ملی شده‌اند، مراجع قضایی موظف به پیگیری حقوقی آنان می‌باشند.

عنوان طرح:
جریمه مدیران متخلفی که در جهت تحریم‌های خارجی اقدام کنند.

موضوع طرح:
مدیران کلیه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی که در راستای تحریم‌های آمریکا اقدام کنند و با افراد و نهادهای تحریم شده ایرانی همکاری نکنند و در ارائه هرگونه خدمات متعارف سازمانی که مسئولیت آن را برعهده دارند، به این افراد و مجموعه‌ها کوتاهی نمایند، مرتکب جرم علیه امنیت ملی شده‌اند و مراجع قضایی موظف به پیگیری حقوقی آنان می‌باشند.

یادآور می‌شود، این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه 27 مرداد 98 اعلام وصول شده است.


کد مطلب: 116859

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116859/طرح-نمایندگان-مدیران-حامی-تحریم

نفت ما
  https://www.naftema.com