کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آگهي مناقصه پتروشیمی شازند

15 شهريور 1398 ساعت 9:07

شركت پتروشيمي شازند( سهامي عام ) در نظر دارد انجام پیمان تخلیه ، شستشو و بازرسی سیلندرهای حمل کاتالیست را از طریق برگزاری مناقصه عمومي و طبق شرایط خصوصی و الزامات تعیین شده ، به پیمانکار واجد شرایط واگذار نمايد .


    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  لذا از شرکت های معتبر و دارای تخصص و تجربه مفید و مرتبط با موضوع مناقصه دعوت می گردد. از تاریخ درج آگهی لغایت مورخ 26/06/98 ( به غیر از روزهای تعطیل ) ، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در بند ( الف ) جهت ارائه رزومه و تکمیل فرم تقاضا به نشانی تهران، خ ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خ تابان غربی ، پلاک 68 دفتر امور حقوقی و پیمانها مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 82122543- 021 تماس حاصل نمایند.
 
الف) مدارک مورد نیاز جهت ارائه رزومه :
1- تصاویر اساسنامه ،آگهی تأسیس ، ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی .
2- فهرست سوابق کارهای انجام شده یا درحال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارائه گواهی و رضایت نامه یا تشویق نامه از کار فرما یان قبلی.
3- تصویر گواهی نامه ثبت نام مؤدیان مالیاتی ( کد اقتصادی ) و شناسه ملی ، نشانی و کد پستی و شماره تلفن / فاکس .
4- ارائه گردش مالی شرکت ، مفاصا حساب قراردادهای انجام شده ،گواهی ارزش افزوده ،کپی ضمانت نامه های اخذ شده طی یکسال گذشته .
5- تصویر شناسنامه و کارت ملی ( پشت و رو ) صاحبان امضای مجاز شرکت .
6- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران با اعتبار زمانی مرتبط از وزارت ، کار ، رفاه و امور اجتماعی ( در صورت عدم ارائه این گواهینامه از پذیرش متقاضی معذوریم )
7- سایر مدارک و گواهی های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی موثر باشد .
 توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور ارزیابی متقاضیان قابل بررسی نخواهد بود .همچنین ارائه مدارک و عدم تأیید صلاحیت هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و این شرکت در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد در هر مرحله از مناقصه مختار می باشد.
 
ب) سایر شرایط مناقصه :
- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی ، توان فنی مناسب با برنامه ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارائه ضمانت نامه های مورد نیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد .
- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .


کد مطلب: 116890

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116890/آگهي-مناقصه-پتروشیمی-شازند

نفت ما
  https://www.naftema.com