۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۱۶۹۰۰

انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در هرمزگان

دهکی گفت: در این رابطه 12 نفر متهم خارجی تبعه کشور فیلیپین دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.
انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در هرمزگان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  فرمانده دریابانی استان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.
 
  حسین دهکی اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: با اقدام به موقع مرزبانان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب های شهرستان سیریک شناسایی و توقیف شد.

دهکی بیان کرد: در این عملیات یک فروند یدک کش خارجی توقیف و 283 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 322 میلیارد و 712 میلیون ریال نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 12 نفر متهم خارجی تبعه کشور فیلیپین دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق،اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی