کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بزرگترین نمایشگاه دریانوردی و صنایع دریایی

17 شهريور 1398 ساعت 21:49

آنچه پیش بینی می‎شود آن است که رویداد امسال با دوری جستن از همه تفرق‎های موجود در دوره های پیشین، بر آن است تا صنعت دریانوردی و فعالیت های دریایی و کسب و کارهای وابسته را از طریق ایجاد زمینه های تفاهم و همکاری و عقد قرارداد های تاثیرگذار به سطح رضایت بخش تری نسبت به گذشته برساند.


 

 

 

 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بزرگترین نمایشگاه دریانوردی و صنایع دریایی ایران، آذر ماه امسال در جزیره زیبای کیش برگزار می‎شود.

  این نمایشگاه که یازدهمین نمایشگاه دریانوردی و صنایع دریایی ایران در کیش است، امسال با رویکردی نو و با حمایت ارکان حاکمیتی و دولتی و مشارکت گسترده بخش های دولتی و خصوصی مرتبط با این صنعت عظیم در مرکز همایش‎ها و نمایشگاه‌های کیش به مدت 4 روز برپا خواهد شد.

سازمان منطقه آزاد کیش با درک لزوم ایجاد همگرایی حداکثری در این صنعت استراتژیک که وزارتخانه ها، دستگاهها و نهادهای مختلفی را در بر می‎گیرد، بر آن است تا با حمایت جدی از این رویداد، پس از نمایشگاه بزرگ حوزه پولی و بانکی و بازار سرمایه ( کیش اینوکس) که بزرگترین رخداد نمایشگاهی کیش است، به رویداد دریایی نیز اعتلا و جایگاه بیشتری ببخشد.

این مسیر البته از طریق فعالیت بخش خصوصی و با مشارکت حداکثری مجموعه های بزرگ، متوسط و کوچک دریایی در سطح کشور صورت خواهد گرفت.

ایجاد ظرفیت های تازه در صنعت دریایی در حوزه های کلان و حوزه های عمومی، نیازمند محیطی است که همه ارکان این اکوسیستم بزرگ در فضایی آرام و کارشناسی به بحث و تبادل نظر پرداخته و از توان و دیدگاههای متقابل بهره ببرند. علاوه بر آن قرار است در این رویداد، علاوه بر ایجاد زمینه های معرفی تولیدات و خدمات قابل عرضه، نگاهی به تقاضاهای این بخش ها صورت گرفته تا مراکز علمی و دانش محور نیز بتوانند در این هم افزایی مشارکت داشته باشند. بکارگیری تجربه ها و ایده های نو برای مدیریت بخش های متنوع این صنعت در شرایط دشوار کنونی نیز تز دیگر رویکردهای نمایشگاه پیش رو است.

آنچه پیش بینی می‎شود آن است که رویداد امسال با دوری جستن از همه تفرق‎های موجود در دوره های پیشین، بر آن است تا صنعت دریانوردی و فعالیت های دریایی و کسب و کارهای وابسته را از طریق ایجاد زمینه های تفاهم و همکاری و عقد قرارداد های تاثیرگذار به سطح رضایت بخش تری نسبت به گذشته برساند.

یکی از مهمترین رویدادهای حوزه صنایع دریایی کشور، نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران IranIMEX است که با سابقه بیش از دو دهه برگزاری، بزرگترین رویداد دریایی کشور محسوب می گردد و تاثیر بسزایی در توسعه صنایع دریایی کشور و تبدیل جزیره کیش به مرکز توجهات داخلی و بین المللی این حوزه گردیده است . هر ساله مشارکت کنندگان متعدد داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان پرشمار این رویداد قرار می دهند. همچنین فضای مساعد جزیره کیش فرصت مناسبی را جهت مذاکرات تخصصی و گسترش مناسبات تجاری داخلی و بین المللی حوزه های مختلف صنایع دریایی در این رویداد فراهم آورده است. بی تردید اهمیت این نمایشگاه و ضرورت ارتقاء کیفی و کمی آن از اولویت های متولیان و دست اندرکاران حوزه صنایع دریایی کشورمان محسوب می گردد.

جزیره زیبای کیش، بدلیل همجواری با دریا و داشتن امکانات اقامتی و سیاحتی، پروازهای متعدد روزانه و سایر مزیت ها به عنوان بهترین نقطه کشور برای برگزاری رویدادهای مختلف بویژه رویدادهای دریا محور درنظرگرفته شده است.

علاقمندان برای آگاهی بیشتر از این رویداد ، می توانند به وبسایت iranimex.com مراجعه نمایند.


کد مطلب: 116943

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116943/بزرگترین-نمایشگاه-دریانوردی-صنایع-دریایی

نفت ما
  https://www.naftema.com