۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۱۶۹۶۹
شرکت پخش:

مراقب پیامک و سایت‌های جعلی باشید

هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت، مبلغ 10 هزار تومان است که به صورت حضوری، در دفاتر پلیس +10 و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأمورین پست اخذ می‌شود.
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه شماره هشت خود اعلام کرد: "مالکان خودروها مراقب پیامک و سایت‌های جعلی باشند"

 سیزدهم شهریورماه سال جاری بود که خبرگزاری تسنیم با انتشار خبری با عنوان "کلاهبرداری با "سهمیه بندی بنزین"" خبر از ارسال پیامک‌های جعلی و کلاهبردارانه با سوءاستفاده از شرایط صدور گاه و بی‌گاه اطلاعیه‌های جدید در زمینه نحوه توزیع بنزین داد.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جدیدترین اطلاعیه خود به این موضوع پرداخته است. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه شماره هشت خود اعلام کرد: "با توجه به ارسال پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی از هموطنان با موضوع سهمیه‌بندی بنزین و معرفی سایت‌های غیرقانونی و جعلی جهت سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و بانکی مردم، لازم است هموطنان عزیز در این باره هوشیاری کامل داشته و از هر گونه ثبت‌نام، ارائه اطلاعات شخصی و بانکی و نیز پرداخت وجه از طریق وب‌سایت‌های مذکور خودداری نمایند.

لازم به ذکر است هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت، مبلغ 10 هزار تومان است که به صورت حضوری، در دفاتر پلیس +10 و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأمورین پست اخذ می‌شود."
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی