۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۱۶۹۸۰

فرانسه در ازبکستان نیروگاه خورشیدی می‌سازد

شرکت « TOTAL Eren » فرانسه کارهای طراحی، تامین مالی، ساختمانی و بهره برداری از نیروگاه در تمام دوران اجرایی طرح (25 سال) را انجام می دهد.
توتال
توتال
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  یک شرکت فرانسوی برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 100 مگاوات در ازبکستان 150 میلیون یورو سرمایه‌گذاری می کند.

   این نیروگاه به شکل مشارکت دولتی  وخصوصی در استان سمرقند ساخته می‌شود.

برنامه ریزی شده کارهای ساختمانی طی 3 ماهه اول سال 2020 میلادی آغاز و اولین نیروگاه خورشیدی این کشور در 3 ماهه اول سال 2021 میلادی به بهره برداری برسد.

شرکت « TOTAL Eren » فرانسه کارهای طراحی، تامین مالی، ساختمانی و بهره برداری از نیروگاه در تمام دوران اجرایی طرح (25 سال) را انجام می دهد.

روز 13 سپتامبر بین شرکت «شبکه های ملی الکتریک ازبکستان» و شرکت « TOTAL Eren » فرانسه در مورد خریداری انرژی برق یک قرارداد امضا می شود.  

قرارداد در مورد همکاری ها بین دولت ازبکستان و شرکت « TOTAL Eren » فرانسه مبنی بر ساخت نیروگاه های خورشیدی در چارچوب سفر رئیس جمهور ازبکستان به فرانسه در ماه اکتبر سال 2018 میلادی امضا شده است.

شرکت « TOTAL Eren » فرانسه یکی از پیشتازان در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر در جهان می باشد.

فرانسه یکی از مهمترین همکاری بازرگانی ازبکستان در اروپا می‌باشد. مبادلات ازبکستان و فرانسه در سال 2018 میلادی در مقایسه با سال 2017 میلادی با 19 درصد افزایش در سطح 306 میلیون دلار قرار گرفته است.

هم اکنون در ازبکستان 16 شرکت با سرمایه سرمایه گذاران فرانسه از جمله 2 شرکت با صد درصد سرمایه سرمایه گذاران این کشور فعالیت می کنند.

فرانسه استقلال ازبکستان‌ را در تاریخ 3 ژانویه سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 1 مارس سال 1992 میلادی بین این 2 کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی