۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۱۷۰۵۳

هشدار یمن به خارجی‌های مشغول در آرامکو

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خطاب به عربستان سعودی تأکید کرد، ارتش یمن هر نقطه‌ای را در هر زمانی که بخواهد می‌تواند هدف بگیرد، ریاض باید در محاسبات خود بازنگری کند و به حملات و محاصره یمن پایان دهد.
هشدار یمن به خارجی‌های مشغول در آرامکو
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سخنگوی نیروهای مسلح یمن به خارجی‌های مشغول در آرامکو هشدار داد که این مکان را ترک کنند چون ممکن است تاسیسات مذکور در هر لحظه هدف گرفته شوند.
 
 «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) توضیحاتی درباره عملیات «موازنه بازدارندگی (شماره) دو» که علیه دو پالایشگاه «بقیق» و «خریص» انجام شد ، ارائه کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی گفت: این عملیات به وسیله‌ پهپادهایی صورت گرفت که با موتورهای مختلف از جمله موتور معمولی و موتور جت کار می‌کنند.

وی در ادامه به شرکت‌ها و خارجی‌های مشغول در کارخانه‌ها (-ی سعودی) هشدار داد این اماکن را ترک کنند زیرا در تیررس یمن هستند و ممکن است در هر لحظه هدف قرار بگیرند.

سریع خطاب به عربستان سعودی تأکید کرد، ارتش یمن هر نقطه‌ای را در هر زمانی که بخواهد می‌تواند هدف بگیرد، ریاض باید در محاسبات خود بازنگری کند و به حملات و محاصره یمن پایان دهد.

 ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه هفته جاری دو پالایشگاه مذکور را هدف گرفت و تولید نفت عربستان را به نصف رساند. 

شبکه فاکس نیوز با انتشار تصاویر ماهواره‌ای که دولت آمریکا آن را منتشر کرده است، گزارش داد که حملات پهپادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی بسیار دقیق بوده است و با دقت بالایی انجام شده است.

براساس این گزارش،  مقامات ارشد آمریکایی می‌گویند که ارزیابی تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که 19 نقطه در این دو پالایشگاه تحت تاثیر مخرب این حملات قرار گرفته است .
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی