کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه ۱۳ در بیست و دومین سه شنبه بدون خودرو:

 تاکید ویژه بر لایروبی کانال ها و نهرهای منطقه 13  

26 شهريور 1398 ساعت 11:19

بیست و دومین جلسه سه شنبه بدون خودرو به ریاست شهردار منطقه ۱۳ و با حضور معاونین شهردار در ساختمان اداری ناحیه برگزار شد. 


    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شهردار منطقه ۱۳ با همراهی معاونان و مدیران شهری در قالب پویش "سه شنبه های بدون خودرو" صبح امروز (۲۶شهریورماه) با استفاده از دوچرخه از سطح ناحیه سه بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

مرتضی رحمانزاده در این بازدید که از تقاطع خیابان دماوند و مسیل منوچهری آغاز شد، مسیر خیابان های امیری، خشی، مسیر دوچرخه سواری پارک پیروزی و.. را تا ساختمان شهرداری ناحیه ۳ رکاب زد و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

  همچنین به منظور بررسی موضوعات شهری ناحیه ۳، بیست و دومین جلسه سه شنبه بدون خودرو به ریاست شهردار منطقه ۱۳ و با حضور معاونین شهردار در ساختمان اداری ناحیه برگزار شد. 

 شهردار منطقه ۱۳ در این جلسه ضمن استماع گزارش مدیران شهری منطقه در خصوص اجرای مصوبات جلسات قبل، نقطه نظرات خود را در خصوص نگهداشت شهر، اجرای کاشت نهال درختان نارنج و.. در معابر دارای ظرفیت کاشت درخت، لایروبی دستی و مکانیزه کانال ها و نهرها با توجه به فرارسیدن فصل بارش و ... تاکید کرد.


 


کد مطلب: 117082

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117082/تاکید-ویژه-بر-لایروبی-کانال-نهرهای-منطقه-13

نفت ما
  https://www.naftema.com