۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۱۷۰۹۵

تاخیر ۱۰ روزه در تحویل محموله‌های آرامکو به چین

یک منبع آگاه گفت: به پالایشگاه دولتی چین گفته شده است که بارگیری نفت سبک ماه سپتامبرش با انواع سنگین‌تر بدون تغییر در حجم یا تاخیر زمانی جایگزین خواهد شد.
تاخیر ۱۰ روزه در تحویل محموله‌های آرامکو به چین
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  یک مقام ارشد دولتی در بخش نفت چین گفت شرکت آرامکوی عربستان به شرکت «پتروچاینا» امروز اعلام کرده است که بارگیری هایش برای نفت سبک برای ماه اکتبر با تاخیر حدود 10 روز انجام خواهد شد.

این منبع آگاه گفت با این حال، آرامکو هنوز همان درجه و حجم نفت سبک درخواست شده برای ماه اکتبر را عرضه خواهد کرد.

این منبع آگاه افزود همچنین به این پالایشگاه دولتی چین گفته شده است که بارگیری نفت سبک ماه سپتامبرش با انواع سنگین‌تر بدون تغییر در حجم یا تاخیر زمانی جایگزین خواهد شد.

وی اضافه کرد: «تاریخ بارگیری و حجم محموله‌های سپتامبر که بسیاری فوری هستند، تغییر کرده زیرا آرامکو ممکن است هنوز در حال برآورد خسارت به تاسیساتش باشد.»

روز گذشته نیز بلومبرگ طی گزارشی نوشته بود که آرامکو به چند مشترین آسیایی خود اعلام کرده محموله‌هایشان را طبق قرارداد تحویل می‌دهد اما نفت سبک را با درجات سنگین‌تر نفت جایگزین خواهد کرد.


رویترز هم نوشته بود یک منبع آگاه اعلام کرد شرکت نفتی آرامکو نوع نفت خود را که از طریق نفتکش به آسیا منتقل می کند از نفت سبک به نفت سنگین تغییر داده است.

همچنین، سه منبع تجاری گفتند بازوی تجاری شرکت آرامکوی عربستان به دنبال حملات روز شنبه به تاسیسات نفتی این کشور، به دنبال محصولات نفتی برای تحویل سریع است.

ریاض که خود صادرکننده خالص گازوئیل بود، پس از حملات به تاسیسات نفتی‌اش، به دنبال گازوئیل کم‌گوگرد برای تحویل فوری است.


منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی