۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۱۷۱۳۹

پژوهش و نوآوری؛حلقه مفقوده در زنجیره مدیریت شهری

شهردار منطقه 13 گفت: با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها امید است رونق اقتصادی در پروژه های شهری ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه های شهری فراهم گردد.
مرتضی رحمان زاده
مرتضی رحمان زاده
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   توجه به نیازهای شهر و شهروندان و انجام تحقیقات کاربردی برای پاسخ به این نیازها بیش از هر زمان دیگری به دغدغه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان مدیریت شهری تبدیل شده است.

مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 در نخستین شورای پژوهش و نوآوری منطقه که صبح امروز با حضور دکتر بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد، گفت: سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است و دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که انجام می‌دهیم به دست می‌آید.

وی پژوهش و نوآوری را حلقه مفقوده در زنجیره مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل شورای پژوهش مناطق، بسیاری از مشکلات و معضلات  شهر و شهروندان در حوزه های مختلف و به صورت علمی احصا شود.

وی با بیان اینکه اقدامات نو و بدیع در مدیریت پسماند نیاز جدی شهر در حوزه پژوهش و نوآوری است، تصریح کرد: مبحث پژوهش و نوآوری به معنای پژوهش اثرگذار و با چشم‌انداز بلندمدت برای توسعه همه‌جانبه اعم از زیرساختی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... چیزی است که امیدواریم با تشکیل شورای پژوهش در مناطق توفیقاتی را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

شهردار منطقه 13 در عین حال به تهیه و تدوین کتابچه مدیریت و بهره برداری از 54 پروژه شهری در پارک جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل شورای پژوهش و نوآوری شرایطی فراهم شود که پروژه ها از مرحله پژوهش به اجرا برسد.

وی در این خصوص بر رفع مسائل موجود برای حضور سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها امید است رونق اقتصادی در پروژه های شهری ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه های شهری فراهم گردد.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام اعضای شورای پژوهش و نوآوری منطقه 13 اهدا شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی