۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۱۷۱۴۵

علت اصرار زنگنه بر اجرای طرح برندینگ چیست؟

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: سؤال ما از وزیر نفت این است که علت اصرار بر اجرای چنین طرحی چیست و چرا یک سری از افراد بدون آنکه کاری انجام دهند از طریق دلالی و واسطه‌گری منافعی را کسب کنند.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از اجرای بی‌سروصدای طرح برندینگ توسط وزیر نفت خبر داد.
 
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی  گفت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به صورت آرام و بی‌سروصدا در حال اجرای طرح برندینگ در کشور است.

وی افزود: بر اساس این طرح تعدادی از افراد که عمدتاً از بازنشستگان وزارت نفت هستند به عنوان واسطه کار اجرای توزیع سوخت در کشور را انجام می‌دهند و پس از دریافت مبالغ از جایگاه‌داران مبلغی از آن را برداشته و مابقی را به حساب وزارت نفت واریز می‌کنند و بدون آنکه کاری را انجام داده باشند با واسطه‌‌گری و دلالی منافعی را کسب می‌کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: سؤال ما از وزیر نفت این است که علت اصرار بر اجرای چنین طرحی چیست و چرا یک سری از افراد بدون آنکه کاری انجام دهند از طریق دلالی و واسطه‌گری منافعی را کسب کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: خطری که در این باره کشور را تهدید می‌کند این است که اگر این عده از افراد معدود که علی‌القاعده با هم اتحادی هم خواهند داشت، تصمیم بگیرند سوخت را در کشور توزیع نکنند به علت عدم وجود سوخت در جایگاه‌ها زمینه برای ناآرامی‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر اگر این عده پول جایگاه‌داران را بگیرند و از کشور فرار کنند چه کسی پاسخگو است و این نیز خود خطر و تهدیدی دیگر است که جامعه را در صورت اجرای این طرح تهدید می‌کند. 

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پایان گفت: من از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کشور می‌خواهم تا به این موضوع به طور جدی رسیدگی کنند و مانع از اجرای این طرح در کشور شوند. 

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی