۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۱۷۱۴۹

فعالیت‌های پالایشگاهی در آمریکا مختل شد

شرکت اکسون موبیل برخی واحدهای خود را در پالایشگاه بامونت بسته است. ظرفیت این پالایشگاه 369024 بشکه در روز است ولی توانست تولید در سایر بخش‌ها را تا حد محدودی حفظ کند .
فعالیت‌های پالایشگاهی در آمریکا مختل شد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  طوفان فعالیت‌های گالف کوست آمریکا را از پالایشگاه‌ها گرفته تا پایانه ها مختل کرد.

 زیرساخت‌های انرژی در گالف کوست آمریکا به خاطر طوفان گرمسیری ایملدا در روز پنجشنبه آسیب دیدند .
سیل باعث شد یک پالایشگاه بزرگ تولید خود را کاهش دهد و یک خط لوله ی کلیدی نفت،چند ترمینال و یک کانال کشتیرانی بسته شدند .

باران های سیل آسا گالف کوست را از هوستون تا غرب لوییزیانا برای دومین روز پیاپی در بر گرفته است. مرکز ملی طوفان آمریکا پیش‌بینی می‌کند این توفان پنجشنبه تا 102 سانتیمتر بارندگی در طول ساحل جنوب شرقی تگزاس داشته باشد .

شرکت اکسون موبیل برخی واحدهای خود را در پالایشگاه بامونت بسته است. ظرفیت این پالایشگاه 369024 بشکه در روز است ولی توانست تولید در سایر بخش‌ها را تا حد محدودی حفظ کند .

کارخانه تولیدات شیمیایی کنار این پالایشگاه هم بسته شده است .

چندین پالایشگاه دیگر در جنوب شرق تگزاس هم تولید خود را کاهش دادند .

شرکت والرو انرژی تولید خود را در پالایشگاه 335 هزار بشکه در روز پرت آرتور متوقف کرد چون سیل مانع حمل سولفور از کارخانه می شد .

شرکت توتال هم تولید در نیمی از پالایشگاه پورت آرتور را با ظرفیت 225500 بشکه در روز متوقف کرد چون رعد و برق های سنگین در این منطقه ایمنی کار با جرثقیل ها را پایین آورده است .

پالایشگاه شرکت موتیوا انترپرایز در پرت آرتور با ظرفیت 607 هزار بشکه در روز به تولید خود ادامه می دهد ولی فعالیت‌های این بزرگترین پالایشگاه آمریکا از اوایل سپتامبر به خاطر بازبینی و تعمیر نصف شده است .

خط لوله مارکت لینک شرکت تی سی انرژی با ظرفیت 750 هزار بشکه در روز که از کاشینگ اوکلاهاما به ندرلند تگزاس کشیده شده است هم بسته شد چون طوفان فعالیت پایانه ها را در این خلیج مختل کرده است .

پایانه ندرلند شرکت انرژی ترانسفر هم که بین بامونت و پورت آرتور قرار دارد، به خاطر بارندگی های سنگین بسته شد .

شرکت فیلیپس 66 گفت فعالیت های خود را در پایانه بامونت به لحاظ ایمنی متوقف کرده است .

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی