۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۱۷۲۴۲

امضا قرارداد توسعه فناوری پلی اتیلن ترفتالات

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تولید محصولات ویژه، اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و محصولات تولیدی این شرکت منحصربه‌فرد است.
امضا قرارداد توسعه فناوری پلی اتیلن ترفتالات
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  قرارداد توسعه فناوری پلی اتیلن ترفتالات بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وشرکت پتروشیمی شهید تندگویان با حضور مدیران عامل این دو مجموعه امضا شد.

  در دومین روز از برپایی نمایشگاه ایران پلاست قرارداد توسعه فناوری پلی اتیلن ترفتالات بین  شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وشرکت پتروشیمی شهید تندگویان با حضور مدیران عامل این دو مجموعه امضا شد.

علی محمد بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم امضای این قرارداد گفت: پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تولید محصولات ویژه، اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و محصولات تولیدی این شرکت منحصربه‌فرد است.

وی افزود: سال گذشته شرکت پتروشیمی شهید تندگویان همه محصولات خود را به دلیل نیاز کشور در داخل عرضه کرد و اکنون نیز با توجه به افزایش ظرفیت در حال برنامه‌ریزی برای صادرات است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت افزایش تنوع تولید، کیفیت و حجم تولید این مجتمع گفت: با استفاده از فناوری‌های نو ضرورت دارد تا واحدهای پتروشیمی تندگویان بهینه‌سازی شوند و این قرارداد نیز با این هدف امضا شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی