۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۱۱۷۳۱۰

پتروشیمی جم به دنبال حضور در بازار آمریکای جنوبی

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: حضور در بازارهای جدید همچون بازارهای آمریکای جنوبی که ایران فعالیت کمتری در آنها داشته، استراتژی دیگری است که پتروشیمی جم بر پیاده سازی آن اهتمام دارد.
 محمد رضا سعیدی
 محمد رضا سعیدی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: برنامه ریزی این مجتمع پتروشیمی برای حضور در بازار آمریکای جنوبی آغاز شده است.

 محمد رضا سعیدی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری و حضور در این نمایشگاه شناسایی فرصت‌ها و زمینه‌های نوآوری و کمک به برنامه ریزی دقیق این مجتمع پتروشیمی است.

وی ادامه داد:  استراتژی اول این شرکت رسوخ در بازارهای داخلی از طریق افزایش سهم بازار، بالا بردن کیفیت محصولات و بهبود فرآورده ها برای خلق رشد بیشتر است.

سعیدی تصریح کرد: استراتژی دوم تمرکز بر روی R&D، توسعه محصولات و گریدهای جدید پلیمری است که  پتروشیمی جم با همکاری شبکه ای از مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی جدید برای توسعه محصولات برنامه ریزی دقیقی انجام داده است. در واقع استراتژی دوم را می توان توسعه محصول نامید.

به گفته این مقام مسئول حضور در بازارهای جدید همچون بازارهای آمریکای جنوبی که ایران فعالیت کمتری در آنها داشته، استراتژی دیگری است که پتروشیمی جم بر پیاده سازی آن اهتمام دارد.

وی ادامه داد: تنوع سازی و بازارسازی استراتژی چهارم این مجموعه است که هم بازارهای جدید و هم محصولات جدید را شامل می شود. در این استراتژی ، خرید پتروشیمی های جدید در دستور کار قرار دارد. تکمیل پروژه های در حال احداث مانند ABS که 75 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد، از دیگر برنامه های جم در استراتژی چهارم این مجموعه است.

وی گفت: در افق آینده پتروشیمی جم تلاش دارد نه تنها در کشور بلکه در کل منطقه خاورمیانه در تولید انواع پلی الفین ها سرآمد باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی