۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۱۷۴۰۱

آقای زنگنه، صنعت نفت و فوتبال را دریابید

فریادشیران با لحنی دلسوزانه  به دستور وزیرمحترم  نفت در باره عدم پرداخت بودجه ها و هزینه ها ی تیم های فوتبال وابسته به وزارت نفت اعتراض کرده و خواستار پرداخت به موقع این بودجه ها و هزینه ها شده است. 
نادرفریادشیران
نادرفریادشیران
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نامه سرگشاده نادرفریادشیران چهره نام آشنای فوتبال ایران به وزیر نفت در فضای مجازی مورد استقبال گروه زیادی از مردم اعم از طرفداران فوتبال و چهره  های غیر فوتبالی واقع شده است . 

فریادشیران با لحنی دلسوزانه  به دستور وزیرمحترم  نفت در باره عدم پرداخت بودجه ها و هزینه ها ی تیم های فوتبال وابسته به وزارت نفت اعتراض کرده و خواستار پرداخت به موقع این بودجه ها و هزینه ها شده است. 

از وزیر با درایت و پاکدست و جسور و آینده نگرنفت انتظار می رفت و می رود که در فوتبال دولتی که همه  باشگاه ها وتیم های آن از بودجه دولت ارتزاق می کنند با مشورت مشاوران ورزشی و غیر ورزشی  سازجداگانه ای را کوک نکند. زیرا این نوع تصمیمات کمکی به کنترل هزینه ها و حاشیه ها نمی کند. 

مبحث کنترل هزینه ها را باید در جاهای دیگری جستجو کرد. فوتبال نه هزینه بلکه بستری برای دلمشغولی اجتماعی و به شوق آوری و نشاط بخشی  نیروی کار است . 

بنابراین این نوع تصمیمات نه به سود وزارت نفت و نه به سود شخص وزیر خواهد بود .

 تاکید می شود که  فوتبال تنها دلمشغولی خطه جنوب است  که بخش اعظم اوقات فراغت خود را با آن سپری می کنند.  همان خطه ای که بیشترین آسیبها را از جنگ تحمیلی دید و کمترین توجهات را شاهد بود. 

از این نوع تصمیمات بوی نوعی اراده گرایی غیر منطقی و غیر مسئولانه به مشام می رسد . یادآور می شوم که اراده گرایی غیر منطقی از هر نوع  آن مطرود و محکوم به شکست است. 

بنابراین برای وزیری که عزم خودرا برای مبارزه با فساد گسترده و بازمانده در وزارت نفت جزم کرده ، منطقی تر و مسئولانه تر و جسورانه تر این است که همه ابتکارات و تلاشهای خودرا صرف بازگرداندن کلیه منابع مالی و غیر مالی به غارت رفته توسط بابک زنجانی و گروه حامی او کرده و این مطالبه مهم ملی  را تا بازگرداندن آخرین دلار و ریال آن را به شکل جدی پیگیری و به  مردم ایران و بویژه مردم خطه نفت خیز جنوب اطلاع رسانی شفاف کنند.  

 این تنها یکی از چندین خواسته مردم جنوب است . 

باقی  مشکلات و مطالبات را باید از خودمردم زحمتکش و کارگران  تلاشگر این خطه شنید زیرا نمایندگان آنان هنوز نمی دانندو یا جسارت آن را ندارند  که  منعکس کننده خواسته های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و رفاهی مردم خویش باشند همان مردمی که ولی نعمت آنانند! 

عزت زیاد که عزت همه دولت مردان در احترام گذاشتن به خواسته ها و عزت بخشیدن به مردم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


معادی
تیم نفتی نمی خوایم.به عنوان شهروند بوشهر
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی