۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۱۷۵۵۷

انتصاب جدید در شرکت ملی گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز با صدور حکمی، «سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی» شرکت ملی گاز ایران را منصوب کرد.
انتصاب جدید در شرکت ملی گاز
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  معاون وزیر نفت در امور گاز با صدور حکمی، غلامرضا مشایخی را به سمت «سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی» شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد.

 حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با صدور حکمی، غلامرضا مشایخی را به عنوان «سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی» شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد. در متن حکم مشایخی آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی» منصوب می‌شوید. امید است در پناه خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران متعهد، در انجام وظایف سازمانی و امور محوله، موفق و سربلند باشید.
فرصت را مغتنم می‌دانم و از زحمات جناب آقای سعید مومنی که پس از سال‌ها تلاش صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند، تشکر و قدردانی می‌نمایم».
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


پاسدار ارزش‌ها
چرا توکلی باید برای خوش رقصی جلوی تربتی بیاد جوانی که رئیس یک از گاز رسانی شهری بنام محمد کامل را بزاره مدیر منطقه چهار یعنی صنعت و مملکت مهم نیست،
مگه تو سطح انتقال گاز، پتروشیمی، قلات قاره، پارس جنوبی و کلیه مناطق عملیات افراد متخصص نبودند که از گازرسانی یه جوان بدون تجربه در صنعت انتقال گاز را بشه مدیر منطقه چهار
رئیس محترم قوه قضاییه، برادران گمنام اطلاعات،
سازمان بازرسی کل کشور لطفا پیگیری کنید
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی