۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۱۷۵۵۹

حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه K2019 دوسلدورف

 شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه K2019 و در شهر دوسلدورف آلمان با شعار "Innovation, Creation, Sustainable solution " و با مفهوم " نوآوری، خلاقیت و راه حل پایدار" در کنار بزرگان صنعت پتروشیمی حاضر می شود.
حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه K2019 دوسلدورف
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، نمایشگاه K-show از سال 1952 میلادی آغاز به کارکرده و به عنوان بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی جهان شناخته می‌شود که هر سه سال یکبار در ماه اکتبر برگزار می شود. بسیاری از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان k-show از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه صنعت پتروشیمی یاد می‌کنند که حضور در آن می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای آنان به همراه داشته باشد. همین موضوع دلیلی است تا بزرگان صنعت پتروشیمی هر دوره برگزاری در این نمایشگاه حاضر شوند و محصولات، دستاورهای جدید و ایده‌های خود را ارائه دهند.

شرکت پتروشیمی جم در حضور خود در K2019، که به روزترین نوآوری‌ها، ناب‌ترین ایده‌ها و آخرین تکنولوی‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌گیرد، در سالن 8B غرفه F35 و با شعار " نوآوری، خلاقیت و راه حل پایدار " حضور دارد. غرفه پتروشیمی جم همراه با 3292 غرفه‌دار و بزرگان صنعت پتروشیمی از 61 کشور قرار دارد و از تاریخ 16 تا 23 اکتبر و در 8 روز فعالیت نمایشگاهی از ساعت 10 صبح تا 18:30 پذیرای بازدیدکنندگان خود از سراسر جهان است.

نمایشگاه K-show به عنوان بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی جهان شناخته می‌شود که هر سه سال یکبار در ماه اکتبر و در حاشیه رود راین برگزار می‌شود. نکته جالب درباره این نمایشگاه این است که شهر دوسلدورف محل برگزاری این نمایشگاه در حالی میزبان 232 هزار بازدیدکننده از 161 کشور جهان است که خود تنها 650 هزار نفر جمعیت دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی