۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۱۷۶۱۱

قرارگرفتن بازیگران خصوصی و دولتی نفتی در مرکز نوآوری صنعت نفت

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت با اشاره به راه‌اندازی مرکز نوآوری صنعت نفت در تهران، گفت: این اقدام که از سوی وزارت نفت اجرایی می‌شود، موجب افرایش تعاملات با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه خواهد شد.
قرارگرفتن بازیگران خصوصی و دولتی نفتی در مرکز نوآوری صنعت نفت
دکتر ابراهیم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را آغاز کرده‌ایم، افزود: ما گام‌های اولیه را برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت نفت برداشته‌ایم و با این بخش تعاملاتی را داریم و امیدواریم آمادگی خود را برای این تعامل افزایش دهیم.
 وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نوآوری در شهر ری تهران (زیست بوم نوآوری)، اظهار کرد: این مرکز به همت وزارت نفت برای استقرار همه دست اندرکاران حوزه نفت ایجاد می‌شود.
 طالقانی راه‌اندازی این مرکز زیست بوم فناوری صنعت نفت را در محل پژوهشگاه سابق صنعت نفت و در کنار پالایشگاه تهران دانست و یادآور شد: در این منطقه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، مشاوران کسب و کارهای نوآورانه، شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های ریسک‌پذیر (VC) در کنار متقاضیان فناوری چون شرکت‌های نفت و گاز قرار خواهند گرفت و زیست بومی برای همکاری با شرکت‌های فناور ایجاد خواهد شد.
 به گفته وی، هدف از راه‌اندازی این مرکز ایجاد تعاملات کاری بهتر با بخش‌های دانش‌بنیان دانست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی