۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۱۷۶۷۱

جزئیات و نحوه دستگیری عوامل معاند کانال آمدنیوز

  یک مقام اطلاعاتی به کانال تخصصی اخبار امنیتی دفاعی گفت: تمامی منابع خبری، مرتبطین و کسانی که اخبار و گزارشات خود را برای شبکه معاند آمدنیوز ارسال می‌کردند، همه جزئیاتشان در دستان ماموران اطلاعاتی قرار گرفته است.
روح الله زم
روح الله زم
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   این مقام آگاه گفت: کلیه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه در گذشته تذکر و هشدار داده  و اتمام حجت کرده بودند که هرشخص برای رسانه‌های ضد انقلاب و شبکه‌هایی که توسط سرویس‌های جاسوسی دشمن حمایت می‌شوند، مطلب، ویدیو، متن، صوت، عکس و یا هرگونه اطلاعاتی ارسال کند، از لحاظ قانون به عنوان مجرم و به اتهام همکاری با عوامل سرویس‌های جاسوسی بیگانه شناخته خواهد شد و قطعا توسط نهادهای اطلاعاتی دستگیر و توسط مقام قضائی محاکمه خواهد شد.

  زم و چند تن از همکارانش سفری به یکی از کشورهای همسایه ایران داشتند، غافل از اینکه سازمان اطلاعات سپاه او را از داخل فرانسه زیر نظر داشته و تا زمانی که فرانسه را به مقصد کشور ...... همسایه ایران، ترک کرد کاملا زیر چتر اطلاعاتی ایران قرار داشت و در فرصت مناسب به تور سازمان اطلاعات سپاه افتاد و خود و همراهانش به همراه تمامی دستگاه‌هایی که داشته‌اند شامل تبلت، تلفن هوشمند، کامپیوتر و.... همچنین مدیریت کانال و سایت آمدنیوز و تمامی اطلاعاتی که توسط افراد داخل ایران برای این رسانه ضد انقلاب ارسال می‌کردند، در اختیار پاسداران سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دلسوز ایران
کسایی که مطالب و اطلاعات کذب در خصوص زحمتکشان پتروشیمی میفرستادند براش منتظر باشند
چون دستگیری اونها هم نزدیکه
عدل علی
خبرنگارای نفتی که برای این مفسد خبر میفرستادند هم باید دستگیر بشوند